הציפורניים שלנו כבר מזמן הפכו למדיום להעברת מסרים, והן כבר יודעות להגיד לא מעט על האדם שאלין הן מחוברות. הטרנד החדש בגזרה הופך אותן לסמל סטטוס משודרג, בצורה הכי בוטה ופשוטה שיש: בדיוק כמו התיק והחולצה, גם הציפורניים מבקשות עכשיו להזדהות עם בתי אופנה יוקרתיים ולזעוק: גוצ׳י, מארק ג׳ייקובס או בלנסיאגה.
בלנסיאגה, כך מסתמן, הם אלה שבישרו את הטרנד בתצוגת הסתיו האחרונה, כשציפורני הדוגמניות נשאו עליהן את האות B בגרפיקה המזוהה עם בית האופנה. כך היה גם בתצוגות נוספות, ומאז הלוגומניה הזעירה הזאת משתוללת והופכת לויראלית. אמנית הציפורניים מיי קוואג׳ירי, זו שעשתה את העבודה עבור בלנסיאגה, ממשיכה להוביל את הטרנד ומעלה עיצובים שונים ברוח העבודה הראשונה לעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה, שמהווה השראה גדולה בעולם הציפורניים.
מיי עשתה עבודה דומה בינתיים גם עבור לואי ויטון והרמז, ומראה הרבה דוגמאות לאפשרויות ביטוי טקסטואליות שונות. הצלמת הקנדית הפמיניסטית פטרה קולינס, שהוכרזה בשבוע שעבר כמובילת קמפיין הבושם של גוצ׳י, הלכה על מניקור ורדרד עדין עם אותיות גוצ׳י מינימליסטיות בזהב, דומות מאוד לבקבוק הבושם, והעלתה את התמונה הענוגה לאינסטגרם. מי שעשתה לפטרה את המניקור, מדלין פול, השקיעה גם בפדיקור דומה, ובכך הורידה את הטרנד גם לאיזור הדרומי לקראת עונת הכפכפים.