כולנו ידענו שהיום הזה יגיע' השאלה הייתה רק מתי: קים קרדשיאן ווסט משיקה קו טיפוח חדש ביום רביעי הבא והעולם ממש לא מתכוון לעבור על זה לסדר היום. לקו, שיקרא KKW Beauty כבר נפתח חשבון אינסטגרם ממותג (שפועל רק מספר ימים וכבר מתדהר בלמעלה מ100 אלף עוקבים) ואתר ייעודי שכרגע פועל רק במתכונת הרשמית לקבלת עדכונים. כפי שניתן לראות מהסנוניות שמבשרות את מפץ הביוטי הגדול, המיתוג של השלוחה העסקית החדשה של קרדשיאן נתפר על פי האסתטיקה החדשה המזוהה אתה. גווני ניוד שנעים בין ורוד לבז' תואמים את המראה החדש והנקי שאימצה קים.
עדיין לא נחשפו הפרטים המלאים על המוצרים שיכלול קו הביוטי החדש. המידע שניתן היה לדלות מהרשתות החברתיות בהן פעילה קים הוא שהמוצר הראשון שיושק יהיה קיט הצללות והארות - הרי הן הבסיס לאמנות הקונטורינג הכה מזוהה עם הכוכבת. בראיון לפורבס סיפרה קרדשיאן שההחלטה לשחרר את ערכת ההצלולת ראשונה נובעת מכך שזהו הבסיס היציב של מראות האיפור שלה - היא יכולה לשנות סגנונות וצבעוניות אבל תמיד תחל את מלאכת האיפור מהצללה טובה. כמו כן, ועל אף שקים כבר חתומה (כמו כל סלבריטאית מיומנת) על כמה וכמה בשמים, הקו יכלול גם בשמים חדשים שיירקחו לטובת הקו הצעיר.
לקרדשיאן ולאחיותיה הכרות עמוקה וארוכה עם עולם היופי. האחיות היו קשורות בלא מעט השקות של מוצרי ביוטי מסוגים שונים. קנדל משמשת כפנים של אסתי לאודר וקיילי אוחזת בקו מוצרים משלה שרק באפריל האחרון השיק שיתוף פעולה מתוקשר עם קים בסדרת שפתונים בגווני ניוד. נותר רק לקוות שהתחרות העסקית המתחזקת בין האחיות תבוא לידי ביטוי עסיסי בתכנית הריאליטי שלהן.
עדיין לא ברור מה תהיה מטריית המוצרים המלאה של הקו אך קים הבטיחה שהוא יכלול את כל האלמנטים שהופכים את שגרת הטיפוח שלה לקלה, שלמה ויפה יותר. המוצרים יימכרו אונליין וייוצרו בקליפורניה, קרוב למקום מגוריה של קים כך שהיא תוכל להיות בפיקוח מלא על העשייה. האם קרדשיאן תרחיב את פועלה גם לתחומי טיפוח העור והשיער? התשובות עדיין לא מלאות. מה שכן ברור זה שהספירה לאחור החלה, ושנותרו רק מספר ימים עד שהשאלות, או לפחות חלקן הגדול, תקבלנה מענה.