אין ויכוח על כך שבכל הנוגע לעמדתה כסמכות ביוטי עליונה, קיילי ג'נר משנה את חוקי המשחק וממציאה אותם מחדש. זה בולט במיוחד באופן העצמאי שבו היא משיקה מוצרים חדשים בליין הקוסמטיקה הפופולרי שלה, במה שהפך כבר לטקס מוכר ומצופה: קיילי מתייצבת מול מצלמת חשבון הסנאפצ'אט הפרטי שלה, מלווה במוזיקה חגיגית, חושפת את המוצר החדש ומיד פונה להדגים אותו באמצעות סוואטצ'ינג מקצועי על זרוע אלמונית בפריים.

סוואטצ'ינג, למקרה שאתן לא בקיאות במילון המונחים העשיר של התחום, הוא שם הפעולה שבלעדיה כבר לא לגיטימי לדבר על איפור, ובמסגרתה נמשחים פסי איפור בצבעים מגוונים על שטח פנים הזרוע. מדובר, מן הסתם, בתמונה רווחת מאד אצל קיילי, כמעט כמו מאות הפריימים בהם מככבות שפתי המאט הבשרניות שלה.

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on


מודות שעד היום לא הקדשנו יותר מדי מחשבה לפנים שמאחורי זרוע ההדגמה הקבועה של קיילי. היה נחמד לחשוב שהיא שייכת לאחת מאחיותיה המוכרות לנו היטב או לפחות לאחת מחברות הסקוואד הפוטוגניות, ואיכשהו גם האפשרות שקיילי מחזיקה איברי תצוגה בודדים במקרר לא נראתה לנו מאד מופרכת. היום הגיעה התשובה הבלתי צפויה לשאלה המסתורית הזאת.

"כל מי שמכיר אותי יודע שכשאני משיקה מוצר חדש בסנאפצ'אט, אי אפשר להשיג אותי במשך שעה וחצי. אני מתרוצצת בבית, מחפשת את התאורה המושלמת ומתכננת את הסוואטצ'ינג המושלם", חשפה קיילי את התהליך בפני אתר fast company, ואז הפילה את הפצצה, כמעט כדרך אגב: "אני משתמשת בזרוע של עוזרת הבית שלי, יש לה זרוע מושלמת לסוואטצ'ים. היא כזאת נחמדה, יושבת שם, מושיטה את היד ונותנת לי לעשות את מה שאני עושה". את תגובתה של העוזרת טרם ניתן היה להשיג, אבל אנחנו מנחשות שהיא מעדיפה את המטלה הזאת על פני החלפת מצעים ושטיפת כלים. אגב, "קיילי קוסמטיקס" מוערכת בכ-400 מיליון דולר, אז אולי זה הזמן לבקש אחוזים, או לפחות העלאה. רק אומרות.

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on



A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on



A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on



A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on



A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on