אנחנו יכולות רק לשער כמה שמחות ונרגשות היו המעריצות (וגם המעריצים) של הארי סטיילס, כשחבר להקת "וואן דיירקשן" המסוקס החל לטפטף (תרתי משמע) טיזרים לקראת אלבום הסולו הראשון שלו, בסביבות מרץ- אפריל. ההתרגשות נבעה מהבשורה המוזיקלית, כמובן, אבל גם מהעובדה שהטיזרים כללו מראה מלבב במיוחד שבהמשך התברר כעטיפת האלבום: הבריטי החתיך נראה בה כשהוא טובל באמבטיה מלאה מים בגוון הטרנדי מכולם, ורוד "מילניאל" כפי שהוא מכונה, תוך התייחסות לדור המילניום שסטיילס בן ה-23 משתייך אליו.


אז העור החשוף, התנוחה השברירית, הוורוד הרך ועלי הכותרת הרומנטיים - כל אלה הפכו מיד לעניין לוהט במיוחד ברשת, כאשר בשלב מסוים המעריצים תיעלו את האובססיה לטובת מחקר חשוב ומעמיק: באיזו פצצת אמבטיה השתמש הארי כדי להפוך את המים לאופנתיים ומפתים כל כך? השאלה הקריטית הופנתה באופן אוטומטי לחשודים המידיים במותג הקוסמטיקה הטבעי "לאש" - הסמכות העליונה כשמדובר במוצרי אמבט. נציגי החברה מיהרו להגיב, אך לא ידעו לספק תשובה חד משמעית: "אם מערבבים את Think Pink עם Milky Bath מקבלים גוון דומה… מינוס כוכב הפופ הרטוב, למרבה הצער", שיערו בטוויטר. "אתם צריכים ליצור פצצה אמבטיה בהשראת זה ולקרוא לה 'הארי סטיילס'", הציעה משתמשת אחת.

כל זה קרה ב-14 באפריל, וכעת, בדיוק שלושה חודשים אחרי, מתברר שב"לאש" לקחו את העניין מאד ברצינות. "היי הארי סטיילס", צייצו אמש. "משהו שיעשה לך חשק.. לטבול?". לציוץ צורפה תמונה ובה חבילה ענקית של פצצות אמבט ורודות, לצד שלט שבו נכתב: "להארי, מפצצת סקס אחת לשנייה. באהבה, לאש". בירור קצר העלה כי אכן שוגרו אל סטיילס לא פחות מ-100 פצצות אמבט מסוג "Sex Bomb", שעל פי האתר מורכבת מתמציות יסמין, מרווה וילנג-ילנג שידועים כמעוררי חשק, לצד חלב סויה לריכוך מיטבי. אז נכון, יולי-אוגוסט, המזרח התיכון, עומס חום וכל זה - אבל תודו שכל הסיפור הזה עושה חשק לאמבטיה ורודה ומפנקת, עם או בלי הארי בתוכה.

Take us here! ���� #sexbombbathbomb #summerbaths / photo by @chloevanovermeiren

A post shared by Lush Cosmetics North America (@lushcosmetics) on


A post shared by @harrystyles on

A post shared by @harrystyles on