לינדזי לוהן היא אחת הדמויות הצבעוניות ביותר בהוליווד. מי שהיתה אחת מהילדות-שחקניות האהובות והמפורסמות ביותר בעולם גדלה להיות אחת הילדות הרעות ביותר של הוליווד, שלא פעם התנהלו הימורים על סיכויי ההשרדות שלהן, קצת כמו במקרה של איימי וויינהאוס. אלא שלוהן שורדת יפה בינתיים, וכעת אף מאמינה שיש קהל שרוצה לדעת מה סודות הקסם של סגנון החיים שלה.

����Want to see what I'm really up to? Subscribe to my Preemium - link in bio - will be posting a lot on there these upcoming weeks ����

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on

לוהן, השנה בת 30, מנסה להיות עכשיו, כפי שמגדירים בלא מעט ציניות האתרים השונים, "גווינת' של דור המילניום". הרפרנס הוא כמובן לחברתה גווינת׳ פאלטרו ואימפריית ׳גופ׳ שלה, וגם בנות קרדשיאן עם האפליקציות שלהן הן כנראה מודל לחיקוי כאן.  לוהן משיקה שירות הכרוך במנוי שעולה 3 דולר בחודש, וישתף את הנרשמים בסרטונים אקסקלוסיביים, תמונות, חדשות, טיפים על אופנה, טוטוריאלז של איפור וביוטי, טיפים על המוצרים האהובים עליה, מדריכי קניות ועוד, כך מבטיחה הכוכבת. שם האתר החדש הוא ׳פרימיום׳, והוא אמור להוות פלטפורמה עבור כוכבים נוספים שמעוניינים עכשיו להרוויח כסף מהתוכן אותו חלקו עד כה בחינם עם העולם, ולהוסיף תוכן משלים.

כרגע יש תשעה פוסטים בשירות, מספרים הנרשמים. דברים שבגדול אפשר היה למצוא באינסטגרם או בסנאפצ׳ט - תמונות מאחורי הקלעים מצילומים שונים. ״אני בתקופה של התחדשות ולכן מחקתי את כל הפוסטים שלי מאינסטגרם. מעכשיו תוכלו לעקוב אחרי בפרימיום״, כתבה הכוכבת לעוקביה, שהתעוררו לגלות שנעלמו עקבותיה מהרשת החברתית. הרעיון הזה, שלוהן מעוניינת להיות כוהנת לייפסטייל ולתת למישהו עצות מועילות לחיים, מצליח לבלבל ולשעשע רבים, ומצד שני, אף פעם אי אפשר לדעת מה המילניאלז יאהבו, ככה שכל המספידים את הנסיון מראש עשויים עוד למצוא את עצמם מופתעים.

#fresh �� #workoutmotivation

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on


Cooking on a #boat In @alexanderwangny ����

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on

Namaste ����#thesecret

A post shared by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on