עוד שבוע, עוד קו איפור של סלב. רק שהפעם מדובר בריהאנה, וכמו כל דבר אחר שהיא שמה עליו את ידיה ארוכות הציפורניים עד כה, גם כאן מדובר בקו שעומד בסטנדרטים קשוחים ביותר ויכול לגרום אפילו לקיילי ג׳נר וקים קרדשיאן להתחיל לרעוד. אחרי טיזינג של חודשים, פנטי ביוטי הושק בסוף השבוע האחרון במסיבה נוצצת בניו יורק ובו זמנית ב-14 מדינות בעולם, בסניפי ספורה והארווי ניקולס.
יוטיוברים שביקרו באירוע החלו להעלות ביקורות מצולמות כבר בבוקר שאחרי, והאתרים והבלוגים נאלצו להדביק את הקצב. כלומר, לאף אחד לא ניתנה הזדמנות לבחון את המוצרים לאורך זמן, אפילו לא לבלות איתם יום שלם על הפנים כדי לבדוק את עמידותם. בהתחשב בעובדה הזאת כדאי לקחת את הביקורות המהללות בערבון מוגבל, אבל על פי ההתרשמות הראשונה אפשר לומר שמדובר בהצלחה מסחררת.
הדבר הראשון שמושך תשומת לב חיובית לקו האיפור של רירי הוא האינקלוסיביות האתנית שלו. לנשים שאינן לבנות תמיד הייתה בעיה למצוא איפור שגוונים שהולמים את צבע העור שלהן, והמצב ממשיך גם היום. בעוד פה ושם צצים מותגים שמציעים מגוון רחב של גוונים (למשל סדרת True Match המצוינת של לוריאל), מותגים אחרים מתעקשים לקדש בעקיפין את העור הלבן. המייקאפ החדש של איב סן לורן, לדוגמה, מקבל ביקורות משבחות על איכותו וגם מציע כמות גוונים נאה, רק שרובה מיועדת לעור בהיר בעוד בצד הכהה של הספקטרום בקושי ישנן אופציות. ריהאנה מציעה 40 גוונים של מייקאפ ו-30 גוונים של קונסילר ולגמרי מרימה לאחיותיה השחורות, הלטיניות וכל מי שלא נולדה עם גנים ארים. במחלקת השפתיים, לעומת זאת, היא מציעה גוון אחד בלבד של ליפ גלוס, אבל הוא מוצג כגוון אוניברסלי שמתאים לכולן. אם תוסיפו לכך את העובדה שהמוצרים אינם מנוסים על בעלי חיים, מדובר בליין איפור שללא ספק לוקח בחשבון בראש ובראשונה את הלקוחה.
אז מה עוד יש בו, מלבד גווני בסיס רבים וליפ גלוס מנצח אחד? מסתמן שההיילייט של הקולקציה הוא, ובכן - היילייטר. ריהאנה מוכיחה שהיא פמיניסטית אבל יש לה חוש הומור וקראה לאחד מהמוצרים - היילייטר זהוב שמגיע באבקה - Triphy Wife. באירוע ההשקה אי אפשר היה לפספס את העובדה שהוא היה האחד שנבחר לעטר את עצמות הלחיים והגבות של רירי, ועד כה מדובר במוצר שזוכה להכי הרבה התלהבות ברשת, בעיקר בזכות העובדה שאפשר לאתר אותו מהחלל החיצון. אם תקחו בחשבון שמדובר באישה שהופיעה לקבל פרס על היותה אייקון אופנה בשמלה שקופה לחלוטין, לא מפתיע שמוצר הדגל בקולקציית האיפור שלה הוא מז׳אנר הגלאם המוגזם.
ישנם גם היילייטרים וברונזרים עם שימר שמגיעים בצורת סטיק (ביניהם גוון סגול שנקרא ״חד קרן״), מברשות רגילות ומברשות מוקטנות באריזה שמיועדת לנסיעות, ספוג, פריימר, אבקות רב שימושיות לפנים ולעיניים וניירות סופחי שומן. האריזות אלגנטיות להפליא ומגיעות בלבן וגווני ניוד רכים, כאשר חלקן מגנטיות ונועדו להתחבר אחת לשנייה בתיק, גימיק שאהבנו בהחלט. מבחינת מחיר, פנטי ביוטי לא ממוצב כמותג יוקרה כמו דיור או שאנל, אבל הוא בהחלט גם לא מוצר במחירים פארם. המחירים שלו הם מחירי ביניים כמו מרבית המותגים הנמכרים בספורה והם נעים בין 16 ל-34 דולר (55-120 ש״ח).
אבל התגובה המצחיקה לקו האיפור החדש, ללא ספק, היא הטענה של חובבי ריהאנה ברשתות החברתיות שהניירות סופחי השומן הם בכלל ניירות גלגול במסווה. רירי היא לא רק אייקון של האישה השחורה, היא גם אחת הסטונריות המפורסמות בעולם ולא טורחת להסתיר את חיבתה הרבה לוויד בכל הזדמנות. הניירות, שבאים באריזה ורודה עם מראה וניתנים למילוי מחדש, ארוזים בצורה קצת שונה מניירות סופחי שומן אחרים, מה שכמובן גרם לכל מי שיודע איך הראש שלה עובד לקפוץ למסקנה המתבקשת. האם זה עובד? עדיין אין הכרעה בנושא, אבל זה יהיה טוויסט מעניין ללא ספק.