שואב אבק הוא מוצר בסיס חשוב ואהוב, אבל המחשבה עליו בהקשר של שיער הראש שלנו מיד מעלה כמה תרחישים מאד לא נעימים. בדייסון, חברת הטכנולוגיה הבריטית המוכרת בזכות שואבי האבק המתקדמים שלה, מקווים שתצליחו להתנתק מהאסוציאציה כשתיתקלו בבייבי החדש והמדובר שלה: ה- Dyson Supersonic, מייבש השיער החדשני שכבר מכה גלים בקרב מבינות העניין. 

The hair dryer that doesn't belong in a drawer. #dysonhair #dysonsupersonic

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on


מייבש השיער של דייסון מתגאה קודם כל באקסטרה ידידותיות למשתמשת, המתבטאת בעיקר בהיותו קל, שקט ונוח לאחיזה יותר מחבריו לתחום. פיצ'ר נוסף הוא של שליטה בטמפרטורה, שנועד למזער את הנזקים הנגרמים לשיער כתוצאה מחום. בנוסף לאלה, מבטיח הסופרסוניק להילחם גם בתופעה המעיקה מכולם - הפריזיות, החשמלים, הקרזולים או איך שאתן לא מכנות את הכיף הזה. עיקר  המהפכה, מסבירים שם, טמונה במנוע הדיגיטלי הזעיר והמתוחכם שממוקם בידית המכשיר. בחברה מספרים כי נדרשו ארבע שנים לפיתוח המוצר במעבדות מיוחדות על ידי מאה מדענים, והושקעו בו כ-50 מיליון ליש"ט. זה עשוי להסביר גם את תג המחיר יוצא הדופן - 1,990 שקלים חדשים.

שווה את זה? שלחנו את הנסיינית שלנו לקבוע:

נתחיל מהסוף: כל מה שדייסון מבטיחים – הם מקיימים. המייבש קל יותר ממייבשים אחרים בשוק, שקט יותר, ובעיקר – מהיר יותר. שיער מלא ועבה התייבש לחלוטין תוך פחות מעשר דקות ונראה סופר בריא, נעים למגע וללא חשמל סטטי. הוא עובד מצוין אז-איז, אבל משתכלל כשמשלבים לו את אחד מאביזרי העיצוב המגיעים בקופסא וגורמים לימי המספרה להיראות רחוקים מתמיד.  

וויסות הטמפרטורות הפנימי של המייבש הוא לחלוטין אחד מהחוזקות שלו: גם כשהסופרסוניק נמצא על הטמפרטורה והעוצמה הגבוהות ביותר, הוא לא מתחמם כמו מייבשים אחרים, ולכן כל אותן כוויות שלפעמים מתקבלות מרגע אחד של חלום בהקיץ פשוט לא יקרו פה.

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on

כיאה למוצר היי-אנד, דייסון השקיעו לא רק בפיתוח אלא גם באריזה. מעמד האנבוקסינג של הסופרסוניק שווה ערך לפתיחת מוצר חדש של אפל, מהסדר המופתי בו יושב כל חלק ועד חוברת ההסבר עם הקישור להרשמת המייבש האישי באתר החברה, שם מחכים סרטוני הדרכה מפתים במיוחד.

וכעת לסוגיית המחיר – בארץ הסופרסוניק נמכר ב- 1,990 שקלים, סכום גבוה לכל הדעות. אבל לכל מי שזקוקה למייבש שיער איכותי כמו אוויר חם לנשימה, זו בהחלט השקעה ששווה לתת עליה את הדעת. דייסון היא אחת מהחברות המוכרות והאמינות בעולם ולכן אפשר רק להניח כי אם החליטה להיכנס לטריטוריה לא מוכרת, היא עשתה את כל המאמצים כדי שזה יהיה שווה את זה.

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on

A post shared by Dyson Hair (@dysonhair) on