הלייבל גלוסייה, של היזמית הצעירה והשיקית אמילי ווייז, הוא אחד האהובים ביותר בביזנס, והגיע מתוך קרביו. ווייז, שיצרה את גלוסייה לאחר שהקימה את אחד מאתרי האופנה המובילים בתחום, אינטו דה גלוס, ידועה במוצרים והקמפיינים הנכונים שלה, שמעודדים העצמה וגישה מודרנית לנשיות. הקמפיין החדש של הלייבל, לשמני גוף מבהיקים, הוא עוד דוגמה, מהפנטת במיוחד, לניצחון כזה.
בקמפיין ניתן לראות דימויים אמנותיים ונקיים של נשים מגוונות וגופן האמיתי והמבהיק. הנשים הללו, כולן בעלות מקצועות מעניינים: סווין קאש קנאל, הכדורסלנית האולימפית, חוקרת בשם מקדס מרשה, מנכ״לית הלייבל הספורטיבי והטרנדי אאוטדור ווייסז, טיילר הייני, המעצבת לארה פיה ארוביו ודוגמנית הפלאס סייז והאיט גירל פלומה אלססר. כל הנשים המרשימות מציגות גוף ספורטיבי וטבעי בתנוחות אתלטיות שאין בהן כל רמז לפתיינות.
סווין קאש קנאל מוצגת בהריון מתקדם, ותמונתה הצליחה להסעיר היטב את הרשת, לטובה בעיקר, מה שנתן תשומת לב גם למוצר המדובר, שהוא, למעשה, שניים. שמן לגוף וקרם גוף, שניהם ארוזים בוורוד מילניאלי מפתה ומבטיחים להפוך את שגרת טיפוח הגוף ממטלה לעונג. למוצר החדש, שהוא ראשון מסוגו לגלוייה, קוראים ׳בודי הירו׳, והוא, לדברי החברה המוצר ל-״תשעים האחוזים האחרים שלך״. הדיוק הזה בשם ובקמפיין מבטיחים את העובדה שעוד מעט יהיה קשה מאוד להשיג אותו.