תחום הבישום הוא אולי מהעתיקים והוותיקים שיש, אבל עדיין לא מפסיק לנסות להפתיע ולחדש לנו. הפעם, במקום הניחוח הביזארי התורן, הההפתעה מגיעה דווקא מזווית אופן השימוש. אחרי שהתרגלנו להתזה או ההזלפה המסורתיות, מציע המותג המדובר Byredo בשמים חדשים שהשימוש בהם נעשה דווקא על ידי מברשת.
בשמי ה"קבוקי" של המותג, שנוצרו בהשראת אמנות האיפור של שחקני התאטרון היפני המסורתי, מציעים חווית בישום חדשה. ברי המזל שכבר התנסו בה מעידים שהדרך שבה הפודרה העדינה משתחררת בעת ההברשה באזורי הצוואר, המחשוף ומפרק היד ייחודית וממכרת. השימוש בבושם בצורת פודרה מקנה לניחוח עדינות יתרה אבל גם מצריך רענון תכוף יותר על מנת לשמר את הנוכחות שלו.
המותג עתיר ההייפ, שנוסד על ידי בן גורהם, ממשיך לייצר כותרות בזכות חידושים וגימיקים תקשורתיים. לאחר שהציעו לנו להתאהב בבושם נטול שם או בכזה שמדמה ריח של ספריה, נדמה שהצוות הקריאטיבי שאוחז במושכות המותג לא מתכוון לעצור. עד שיתברר עד כמה ציבור הביוטיניסטות מוכן להגמיש את הרגליו המקובעים ולעבור להברשה הרפקתנית של הבשמים האהובים עליו, המותג החליט לא לקחת סיכונים מיותרים. כרגע מציע המותג את מברשות הבישום בשלושה ניחוחות אהובים שכבר הפכו למזוהים עמו- Gypsy Water ,Blanch ו- Bal d'afrique, כשמחירה של כל מברשת בישום עומד על כ235 ₪.
אליזבת סיגל ממגזין ALLURE כבר הספיקה להתנסות במברשות והעידה כי היא פשוט לא רוצה להפסיק לשחק בהן. "זה רך כל כך", כתבה על השימוש במברשת, "וכל מה שמתחשק לעשות זה להמשיך ולמרוח. המברשת משאירה אחריה עוצמה מבושמת עמומה שהייתי רוחצת בה, לו יכולתי". גם שאר אתרי הטיפוח הבינלאומיים שהבשמים החדשניים נחתו על שולחנות העורכות שלהם, סוקרים את אסכולת הבישום החדשה בהתלהבות רבה ומלאת סקרנות. אם גם אתן מתות לדעת איך נראה, ובעיקר מריח עידן פוסט השפריצר, אתן מוזמנות לסור לאתר הבית של המותג ולהזמין את הבשמים החדשים שיהיו זמינים החל מאמצע החודש.