sportFive1043210 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
מחלקת הספורט של יונדאי לא נחה. אחרי שהם חשפו לאחרונה את הגרסה המשודרגת של היונדאי i30N שתגיע בקרוב עם שדרוג משמעותי בתיבת ההילוכים שתהפוך לאוטומאטית יחד עם שורה ארוכה של מכלולים ורכיבים מחוזקים מעולמות המסלול, מכינים ביונדאי כבר את הדבר הבא לשוק הרכב עולמי עם חיבור מובהק למכוניות מירוצים, והרמז שקיבלנו לכך הוא שמדובר ביונדאי אלנטרה N אמיתית ולא עם קיט עיצוב, שתגיע ישירות מחטיבת הספורט על בסיס דגם האלנטרה N TCR , מכונית מירוצים לכל דבר שיכולה להשתתף באליפות הטורינג קארס שנראית כאן בסרטון הוידאו שבו היא נחשפת לראשונה. נכון לרגע זה אין לנו יותר מדי פרטים אודותיה, פרט להנחה היא שהיא כוללת את אותה יחידת כוח של היונדאי וולוסטר N עם מנוע בהספק 300 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית.
 
כפי שהוזכר קודם, היונדאי i30N קיבלה מתיחת פנים משמעותית, גם הוולוסטר N שלא מיובאת לישראל לצערנו, קיבלה מתיחת פנים לאחרונה. אלה הן מכוניות ספורטיביות אמתיות שתימכרנה לצד מכוניות אחרות בגרסאות בעלות עיצוב ספורטיבי בלבד שנקרא N-Line ונפגוש את העיצובים הללו בעתיד הקרוב בלא מעט דגמים, החל ביונדאי קונה, ביונדאי טוסון ואפילו ביונדאי סונטה היוקרתית וגם האלנטרה המשפחתית תהנה ממהדורה מעוצבת ברוח ספורטיבית, אבל השאלה היא האם באנלנטרה זה יסתיים בגרסת עיצוב בלבד?
 
עם פרסום הסרטון של האלנטרה הספורטיבית המלאה, דאגו ביונדאי לסיים אותו עם צילומים של מכונית סדרתית לכאורה בצבעי הסוואה שעוזבת את המוסך שאליו נכנסה האלנטרה הספורטיבית המלאה. היא לא סתם עוזבת כי אם בנחירות רמות וברורות שבוקעות מהמנוע וממערכת הפליטה. האם יונדאי משתעשעים איתנו ועם הלקוחות שלהם? האם יש כאן רק מהלך שיווקי שנועד לגרום ללקוחות לעצור ולחכות למכונית שאולי תגיע ולא למהר לרכוש מכוניות סורטיביות אחרות כמו הונדה סיביק טייפ R למשל? כל השאלות הללו טובות וחשובות, אבל בשלב זה הן תיאורטיות בלבד ונצטרך לחבר את הרמזים ולנסות להבין בעצמנו מה כל זה רומז על העתיד.