ברף הכניסה של מכוניות המנהלים, או המשפחתיות הגדולות, פיג'ו 508 פלאג-אין עומדת לפי שעה די בגפה בקבוצת ה-PHEV, וזאת בהנחה שמוציאים מהמשוואה מכוניות פלאג-אין יקרות ממנה כמו ב.מ.וו 330e שנמכרת תמורת 295 אלף שקלים או וולוו S60 בגרסת T8 שגובה קרוב ל-320 אלף שקל. עובדה זו מציבה את ה-508 ההיברידית בעמדה אסטרטגית מעניינת עם תג מחיר של 245 אלף שקלים כשהיא מצוידת ברמת האבזור הגבוהה ביותר במשפחה, ה-GT.
תמורת המחיר הנקוב מקבלים מערכת כלאיים המשלבת מנוע בערה בנפח 1.6 ל' עם 180 כ"ס, סוללה 11.8 קוטש ומנוע חשמלי המספקים ביצועים טובים. התפוקה המאוגדת עומדת על 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ מאפס סל"ד בחיבור אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית פלנטרית. תוספת המשקל ביחס לגרסת הבנזין היא כ-200 ק"ג, אבל מיקום הסוללה אינו משפיע על השימושיות והמערכות החשמליות אינן גוזרות על המכונית לאבד כושר אחסון מתא המטען ששומר על כ-480 ל' או מתאי האחסנה הפזורים בקבינה (38 ל').
הנתונים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות (7.8 ש' בגרסת הבנזין הרגילה) ועד מהירות מרבית של 240 קמ"ש. הסוללה אמורה להספיק לטווח נסיעה מרבי של 57 קילומטרים עד התרוקנות במהירות מוגבלת של 135 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת, בשילוב הסוללה היא 66 קילומטרים. טעינת הסוללה מעמדה חיצונית מהירה (32 אמפר) אורכת כשעה וחצי ובעזרת כבל מוד 2 בסיסי כ-5.5 שעות.
את ה-508 פלאג-אין תשווק היבואנית דוד לובינסקי ברמת אבזור GT, הגבוהה ביותר. זו כוללת מערכת שמע של FOCAL, מושבי עור חשמליים עם פונקציית עיסוי, תאורת FULL LED, מערכת מדיה ראשית 10 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ', כניסה והנעה לא מפתח, חישוקי 18 אינץ', חיישני גשם ותאורה, מערכות ראיה היקפיות 360 מעלות ומגוון מערכות בטיחות מקוריות של היצרן.
דוד לובינסקי תשווק אותה ב-245 אלף שקלים כאמור ועם מסגרת אחריות של 8 שנים לסוללה ו-3 שנים על שאר מערכות הרכב.