בעמודי הרשתות החברתיות של למבורגיני פורסמה תמונה של מכונית קצה חדשה ומסקרנת. אין עליה כמעט בדל של מידע טכנולוגי, וכל התאוריות כרגע מתייחסות רק לכיתוב המתנוסס על אחת משתי הדלתות הקדמיות:"Attenzione macchina veloce aperta". באיטלקית זה בהחלט נשמע מעורר תאבון, אבל בעברית התרגום לא ממש מצית את גלי הדמיון: "שימו לב, מכונית מהירה פתוחה".
במבט ראשון היא חולקת קווי דמיון לסירת ספורט קטנה, אבל ככל שיורדים לרזולוציות היא מסגירה סימנים מזהים כמי שבאה לרשת את מקומה של למבורגיני אוונטדור J, גרסה חד פעמית שנחשפה ב-2012 במסגרת תערוכת ז'נבה עם שני מושבים ובלי חלון קדמי. ב-2020 היא דווקא מזוהה עם כמה יצירות מופת מהעבר השני של הכביש שנוצרו עם מוטיב עיצובי דומה, היינו פרארי מונזה (אותה רכש לאחרונה זלטאן איברהימוביץ') וכן מול מקלארן EL ואסטון מרטין V12 ספידסטר.
זו לא הפעם הראשונה שלמבורגיני מנצלת את חבילת ההסוואה הצבעונית הזו כדי למשוך את הגולשים. היא עשתה כך גם עם ה-SCV12 לפני שלושה חודשים שעתידה לעלות לייצור במכסה מוגבלת ועם מנוע המפיק 830 כ"ס. ואולם, גרסה זו מתהדרת במבנה פחות קונבציונלי ובדומה ל-SCV12 לא ברור אם היא תהיה חוקית לכביש או תמכר בלעדית לשוחרי נהיגת מסלולי המירוצים.
בשנים האחרונות התוודענו אל קומץ מכוניות בסגנון דו-מושבי ונטולות זגוגית קדמית. שלוש מהן ציינו כבר, אבל בואו לא נשכח את ה-SLS סטרלינג מוס של מרצדס-מקלארן שהוצגה לפני למעלה מ-10 שנים כמחווה לנהג המירוצים האגדי, וכן את למבורגיני גייארדו S קונספט שנחשפה לפניה בשנת 2005 ולפני חמש שנים נמכרה לרוכש אלמוני תמורת 3 מיליון דולר עם 180 קילומטרים על מד המרחק.
לא למכירה?
בכלי התקשורת באיטליה עסוקים בכל מיני ספקולציות ומנסים לפצח את זהותה של הלמבורגיני, אבל ישנם דיווחים שבכלל מדובר במכונית "בהזמנה אישית" של לקוח אמיד מסין, איש עסקים שביקש להתחדש במכונית-על שאין לאף אחד אחר בעולם ומוכן להיפרד מסכום נאה תמורתה. יצרניות העל לא פוסלות בקשות פרטיות וכבר ראינו את פרארי ואסטון מרטין נענות בשמחה לכל מי שהפרוטה בכיסו. בימים טרופים אלה, למה לא בעצם?