אאודי TT תסיים את דרכה אחרי למעלה מ-20 שנה של פעילות במותג היוקרה הגרמני, כך עולה מדבריו של מנכ"ל החברה ב-VW מרקוס דוסמן. דברים אלה אינם מפתיעים במיוחד, שכן אאודי הכריזה מספר פעמים שעתידה של ה-TT אינו מובטח. בתוך כך, דוסמן מחדד בפני כלי התקשורת בגרמניה ומזהיר את מעריצי ה-TT, שאין סיכוי ממשי "שתקום לה מחליפה", וזאת על אף שבכירים בפולקסווגן דנו באפשרות להמשיך את המסורת עם גרסה חשמלית של ה-TT במהלך שנת 2019.
אאודי, כמו מרבית יצרני הרכב שמטפחים רכבי ספורט נישתיים ויקרים, נאלצת לבצע קיצוצים אסטרטגיים כדי להתאים את עצמה לביקושים האדירים לרכבי SUV וביחס לתקנות הזיהום המחמירות. מכירות אאודי TT ידעו עליות ומורדות, אולם מאז השקתה ב-1999 נמכרה בעשרות אלפי יחידות באירופה. השנה החזקה ביותר שלה נרשמה בשנת 2007 עם קרוב ל-39 אלף עותקים בשנה, ואילו השנה החלשה ביותר דווחה ב-2014 עם פחות מ-9,800 יחידות בשנה.
ה-TT, שהתבססה דרך קבע על שלדות גולף ומכללים משותפים לקונצרן, צוידה בשלל גרסאות לאורך הקדנציות שלה, החל במנועי 1.8 ל' טורבו עם 180 כ"ס, 225 כ"ס (הנעה כפולה סטנדרטית) ולפרקים גרסאות V6 ועד גרסת הקצה האחרונה, ה-TTRS עם 400 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות שנחשפה ב-2018. כיום היא נמכרת בארץ בגרסאות 197 ו-245 כ"ס ובמחירים התחלתיים של 300 אלף שקל, ועד גרסת ה-TTS תמורת 453 אלף שקלים, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.
העתיד של מכוניות הקופה של אאודי טמון בגרסאות GT חשמליות מסדרת אי-טרון. אחת מהן צפויה להיחשף בחודשים הקרובים, אם כי מדובר במכונית גדולה שלוטשת עיניים לכוונה של טסלה מודל S, עם יכולות גבוהות מאוד ועקומת עוצמה שנאמדת ב-600 כ"ס על חשמל ואפס ל-100 קמ"ש ב-3.3 ש'. זו תהיה הסנונית הראשונה של אאודי אחרי שהיצרן ינעל את משפחת ה-TT עם מקבץ "מהדורות מוגבלות" שתמכרנה בהיקף מוגבל.