בקיה כבר השתמשו בעניין כמה פעמים וההצלחה לא איחרה לבוא. בין אם היתה זאת הקיה סיד שקיבלה את המיתוג "פרו" ועד לקיה פיקנטו שהתחדשה בשנה האחרונה במיתוג GT Line עם שלל תוספות צבעוניות בפגוש הקדמי, בזנב המכונית, חישוקי הגלגלים וגם בכמה מקומות בתוך המכוניות עם עיטורים ותפירות צבעוניות. בין המיתוג GT לבין מכונית שיצאה מסדנת ספורט כשהיא חמושה במנוע עתיר מומנט יש פער גדול כי כל אותן מכוניות נותרות עם המנועים ותיבות ההילוכים שלהן והעסקה הבסיסית משתדרגת רק בזכות העיצוב ותו לא.
כעת הגיעה תורה של הסטוניק להיכנס לסדנת הקישוטים של קיה והתוצאה היא סטוניק GT Line צבעונית ומרשימה. בקיה אומרים כי העיצוב החדש מיישר קו עם דגמי ספורט או עיצוב ספורט אחרים של קיה החל בסטינגר, דרך סיד GT ופרוסיד GT. האזורים הבולטים לעין הם כמובן הפגוש הקדמי והפגוש האחורי שמעניקים מראה דינמי לקרוסאובר האורבני. הפגוש הקדמי מתהדר בפנסי ערפל אינטגרליים בתאורת LED, בשלושה פתחי אוורור מוקפים במסגרת צבעונית וגימור מתכתי לספליטר בחתית הפגוש הקדמי. גם הפגוש האחורי קיבל =9Bמה עדכונים שמפרידים בינו לבין הפגוש של המכונית הרגילה, עוד הוסיפו שני פתחיי פליטה דמה ולא ממש פתחי פליטה כפולים אמתיים ועיטור מיוחד בזנב עם המיתוג GT Line. מגוון הצבעים הורחב ללא פחות מ-15 גוונים לרבות צביעה דו גוונית של גוף המכונית והגג בצבעים שונים שמשתלבים עם חישוקי 17 אינץ' בעיצוב מיוחד.
השינויים בתוך המכונית פחות קיצוניים והם כוללים מושבים בריפוד משולב בד ועור סינטטי עם תפרים לבנים ובנוסף לכך גם הקונסולה המרכזית בחומר בעיצוב דמוי קרבון פייבר. הצ'ופר האמיתי מסתתר במסך המולטימדיה בגודל 8 אינץ' במרכז הקונסולה עם מערכת מהדור האחרון של קיה לרבות קישוריות למכשירים סלולאריים וגם מסך תצוגה דיגיטלי בגודל 4.2 אינץ' בין המחוונים של לוח השעונים לכל המידע אודות מערכות הרכב, מחשב צריכת הדלק ונתונים אחרים של מערכת הבטיחות.
הסטוניק GT Line מוצעת בחו"ל עם מנוע בנזין חדיש בהספק 110 או 120 כוחות סוס בטכנולוגיית EcoDynamics או מנוע היברידי קל ועם תיבת הילוכים ידנית חכמה או תיבת הילוכים אוטומאטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות. מהיבואנית לישראל טלקאר נמסר ל'עולם הרכב' כי דגם ה-GT ליין יגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית או בתחילת 2021.