טויוטה יכולה להרשות לעצמה לחזור ולייצר מכונית פתוחה כשם שעשתה בעבר, בין אם זו ה-MR2, סליקה או אפילו הסולרה החיוורת שהייתה מבוססת על קאמרי. אבל בקורות חייה הארוכים, טויוטה ייצרה גם גרסת T (טארגה) של הסופרה המיתולוגית וזנחה אותה יחד עם מרכב הקופה אחרי שהוסכם לגנוז את המכונית הזו ולהתמקד ברכבי SUV ואלטרנטיבות משפחתיות, נטולות דמיון בחלקן אבל מאוד רווחיות.
הסופרה זכתה כאמור לפרשנות חדשה לגמרי בשנתיים האחרונות בסיועה של חטיבת GR, אבל רק במרכב סגור. את המהדורה הפתוחה השאירו היפנים לתאומה הטכנית שלה, ב.מ.וו Z4, שכן המותג הגרמני זוכה באופן קבוע לביקוש יציב למכוניות נטולות תקרה. מצד שני, ההסטוריה של טויוטה והמורשת של המותג הדליקו כמה נורות אצל מעצבי החברה שהחליטו לרגל תערוכת SEMA האמריקנית לקחת יוזמה ולנסר לה את התקרה. התוצאה, היא טויוטה סופרה 'סופר-ספורט-טופ' 2021.
מעצבי טויוטה אומרים שיש גשר עיצובי ברור בין ה-A80 המקורית והנערצת לבין ה-A90, אבל מנקודת מבטנו נדמה שהם מפליגים על גלי הדמיון. התמונות הראשונות של הסופרה-T הוצגו בנובמבר אבל קשה היה לשפוט לאן הם זורמים בסופו של דבר. רוב העבודה שבוצעה על המכונית נעשתה בכלים יחסית פשוטים כי מדובר בדגם חד פעמי. בשלב השני, רכיבים שייצאו ממדפסת תלת ממדית החליפו את צמד הפאנלים של התקרה אותם מאפסנים בתא המטען. עוד שינויים נעשו בחיזוק הקורות, הדלתות והתווסף קיט אירודינמי עם חצאיות, דפיוזר ושימו לב לספויילר האחורי - כמעט העתק מושלם של דגם הסופרה הקודם שככב לא פעם ב'מהיר ועצבני'.
שום דבר לא פורסם לגבי כוח או ביצועים, אבל הסופרה כוללת בהיצע שלה מנוע 258 כ"ס 4 צילינדרים ו-340 כ"ס על בסיס ששה צילינדרים. האחרון מניב יכולות ספורטיביות טובות עם האצה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות ועד 250 קמ"ש. בטויוטה אגב השתעשעו אשתקד עם גרסאות קצת יותר רציניות שמסוגלות לסחוט מהקרביים גם 500 כ"ס, אולם אלה הוגדרו אף הן כמכוניות רעיוניות בלבד.
מה ילקח מרצפת העריכה? לא ברור. טויוטה עושה סימנים ברורים שהיא רוצה לנער את המותג מהשממון שפקד אותו שנים ארוכות; הסופרה הייתה הסנונית, היאריס GR היא כבר הדבר האמיתי. הסופרה-קבריולה? דווקא על גרסה כזו לא היינו בונים. בינתיים.