העיצוב החיצוני של הריינג' רובר איווק 2 משלב אלמנטים של הדור הראשון וכן אלמנטים משותפים שנמצאים בריינג' רובר וולאר; הקורות האחוריות, בתי התאורה המחודדים בחזית ואפילו ידיות הפתיחה הנסתרות בגוף הדלתות – כולן תרומת האח ה"דיגטילי" שלו. גם הנוסעים ירגישו את השינויים היסודיים בחלל הפנים המהודר שזכה לאבולוציה משמעותית מהשטיחונים ועד ריפודי התקרה; איווק 2 אולי לא גדול בהרבה מהדור היוצא עם 4.37 מ' בלבד (זהה), אבל תא המטען גדל ל-591 ל' ובלנד רובר גם מדברים על שיפור מרווחים בין השורות.
עמדת הפיקוד שופעת אמצעים דיגטליים ו-3 צגים מרכזיים: שניים במרכז הקונסולה ואחד בלוח המחוונים. יש בו את כל מה שאפשר לדמיין כיום ברכב ברמת המחיר הזו, ויותר מכך - בלנד רובר אף הוסיפו לו את מערכת ה-"רנטגן" (Clearsight Ground View) המשוכללת שהוצגה ב-2014 על רצפת אב-טיפוס עם יכולת להציג תמונת שיקוף של זווית הגישה והנטישה מתחת לגלגלים במצב נהיגת שטח ולמנוע נזק למכלולים
ואם כבר הגענו למכלולים, אז הנה רשימת המנועים: 150 כ"ס טורבו דיזל הנעה קדמית, 150 כ"ס טורבו דיזל הנעה כפולה, 180 כ"ס טורבו דיזל הנעה כפולה, 240 כ"ס טורבו דיזל הנעה כפולה, 200 כ"ס בנזין הנעה כפולה, 249 כ"ס בנזין הנעה כפולה ו-300 כ"ס בנזין הנעה כפולה. כל המנועים זמינים עם תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות (דגם ההנעה הקדמית הבסיסי זמין גם עם שש מהירויות ידנית). שני מנועים נוספו שאושרו במסגרת ההשקה הם מנועים היברידים – אחד הוא מנוע היברידי למחצה עם מצבר 48 וולט (ניתוק מנוע הבערה בזמן שיוט) ומנוע פלאג-אין בנזין המבוסס על יחידת 1.5 ל' טורבו וסוללות (ללא פרטים נוספים).
ספורט מתקדם
על הכביש הוא יהיה דינמי יותר בזכות שינויים במערכות המתלים (מקפרסון בחזית ו-מתלה רב חיבורי מאחור) שיתורגמול נוחות נסיעה משופרת וחווית נהיגה מהודקת יותר. בשטח, מקבל איווק 2 את הדור האחרון של בקרת 'טריין-ריספונס' דור 2 עם מספר מצבי כיול. בלנד רובר אף מדגישים כי הוא מסוגל לחצות כעת מים בגובה 60 סנטימטרים, שיפור של 10 סנטימטרים ביחס לאיווק המוחלף.
מחיריו של האיווק 2 באנגליה יחלו ב-31 אלף לירות שטרלינג ויאמירו עד 50 אלף לירות שטרלינג לגרסה היקרה ביותר (שוויה של לירה שטרלינג בישראל – 4.79 שקלים). לישראל הוא צפוי להגיע במהלך שנת 2019.