אסטון מרטין שחררה פרטים, תמונות וסרטון קצר אודות ה-SUV הראשון בתולדות המותג הבריטי, ה-DBX. זוהי הפעם הראשונה שהרכב המדובר ביותר במסדרונות החברה בשנים האחרונות מקבל חשיפה טרום רשמית תחת בגדי "הסוואה" כשהוא שועט על מסלולים בוציים במסגרת מבחני דרכים מפרכים המעמידים את יכולותיו בפני שלל אתגרים. באסטון מרטין מתייחסים אל ה-DBX כאל רכב מהפכני שנושא בשורות טכנולוגיות מעמיקות, בין היתר בזכות העובדה שייצורו הופקד במתחם החדש של אסטון שיהיה אמון על המהפכה החשמלית בשנים הקרובות. "אנדי פאלמר, מנכ"ל החברה: "לראות את דגם האב-טיפוס בפעולה זה רגע מכונן בהסטוריה שלנו".
ה-DBX עבר מסכת של התאמות על סימולטור לפני שגלגליו נגעו בדרכים הבוגדניות של ראלי בריטניה (בסרטון), ובעתיד הקרוב הוא צפוי לנדוד לעוד הרבה מקומות בעולם כדי לבחון את מכלוליו; בין היתר צפוי לבקר באיסלנד, במזרח התיכון, בדרום אפריקה, ועד לנורדשלייפה, לכבישים האלפים הדרמטיים וכן יבצע מבדקים על האוטובהן הגרמני. "הוא באמת רכב יוצא דופן, ולכן אנחנו נוודא שהוא מספק לנהגים חווית נהיגה מאוד לא שגרתית", כך אומרים בחברה.
הפרטים הטכניים אודות ה-DBX מעטים בשלב זה, אולם ידוע שאת רוב מכלוליו חולק עם וואנטג' V8, כולל יחידת ההינע הבכירה ביותר כיום עם תריסר צילינדרים על בסיס הנעה כפולה מתוחכמת. בניגוד אגב לבנטלי בנטייגה, אחד מהמתחרים הישירים שלו, באסטון אומרים שהשימוש בפלטפורמה עצמאית (לא מודולארית) אפשרה להם לעצב אותו כיד הדמיון ולא להיות מוכתבים על ידי מגבלות רצפה משותפת. לתפישתם, ה-DBX (וזה אכן השם הרשמי שלו בשלב זה) אינו קרוסאובר מן המניין אלא SUV מוכוון לביצועים בסגנון מכונית GT מוגבהת גחון בדומה למכונית הראווה שהוצגה ב-2015 - אז עם שלוש דלתות (הרכב הסדרתי מוסיף 2 דלתות נוספות לטובת שימושיות).
ה-DBX עתיד להיות הרכב הנמכר ביותר של אסטון מרטין מיום הקמתה, עם קרוב ל-4,000 מסירות בשנה (וישנן תחזיות ריאליות שמדברות גם על 5,000). הוא יישא תג מחיר של כ-170 אלף לירות שטרלינג לגרסאות בסיס (לפני תוספות) ברבעון האחרון של שנת 2019 בסמוך להשקתו הרשמית. גם בישראל, מצפים ביבואנית המותג 'אוטודיל' להזניק את שיווקו בארץ כמעט במקביל לתחילת המכירות בעולם. המתחרים הישירים שלו יהיו למבורגיני אורוס, רולס רויס קולינן, וכן ה-SUV של פרארי (Purosangue) שצפוי להגיע לכבישים מתישהו בשנת 2022.