GM היא אורחת קבע ב-SEMA וה-קאמרו היא אחת המכוניות הפופולריות ביותר במתחם. השנה, חטיבת הביצועים של המותג נדדה לדרום ארה"ב עם מכונית אב-טיפוס חשמלית המבוססת על קמארו 2019, עם שינוי אחד גרעיני שאולי נסתר מהעין; במקום מנוע בנזין רב-עוצמה, הותקנה מערכת הנעה חשמלית חזקה מספיק להאיץ לרבע מייל (450 מטר) מהמקום בזמן של 9 שניות בלבד – כפי שנמדד במירוץ דראג רשמי בארה"ב.
בשברולט ביצעו את ההתאמה במינימום שינויים מכניים לעומת מנוע קונבציונלי או יתר המכלולים – שבעצם נותרו במקומם כמו בקמארו הבסיסית, כאשר אפילו את המנוע החשמלי חיברו ישירות לתיבת ההילוכים שכוילה להעברות קצרות ומדויקות ביעילותה של מכונית דראג תחרותית. בתוך הקרביים בכל אופן תחבו סוללות עם 800 וולט – כפול ממה שיש כיום למשל בשברולט וולט. בשברולט כמובן דאגו שלא להפר את חלוקת המשקל של הקמארו-דראג-רייסינג ולכן הסוללות נמצאות קרוב ככל הניתן לדופן הזנב, בין הספסל האחורי לתא המטען. בסך הכול, המערכת מפיקה 700 כ"ס.
שורשים בשנות ה-60
הכותר, eCOPO Camaro נגזר מסדרת מכוניות במהדורה מוגבלת שמכרה שברולט בסוף שנות ה-60, ראשי תיבות ל-Central Office Purchasing Order. בתקופה זו, שברולט הפעילה זרוע מומחים שעסקה בהזמנת חלקי חילוף מיוחדים למוסדות ציבוריים או לכוחות האכיפה, אולם חלק מהאנשים הפרטיים ששמעו על השירות ביקשו (ונענו) לקבל תמורת תשלום מנועים הרבה יותר חזקים מיחידות הכוח ה"צנועות" שמכרה שברולט עם הקמארו.
מעט לאחר מכן, שברולט ייסדה שירות לחובבי נהיגה שנקרא crate engines, כלומר מנועים שמופצים לנהגים בארגזים וניתנים להתקנה – כמו השתלת לב חדש. המטרה בעידן המודרני היא לאמץ את השיטה הזו גם עבור הנעה חשמלית, כפי שהם חוזים שיקרה. "שברולט שכללה את שיטת המנועים החזקים במארז בערך בזמן שהיא ביססה את ה- COPO", אומר רוס אובלנס, מנהל חטיבת הביצועים ב-GM. "ה- eCOPO project מסמנת מהבחינה הזו את העתיד, בו ניתן יהיה לכלול גם שימוש במנועים חשמליים בארגזים לטובת מירוצי מכוניות או אפילו לשיפורים ב"שכונה". אנחנו עדיין לא שם, אבל זה נבחן בקפדנות".