כדי להוכיח אמינות מכלולים ועמידות בפני תקלות צריך קבלות, ונראה לנו שיונדאי הצליחו לענות על 2 הסעיפים האלה בדרך חביבה, לפחות בתנאי הנהיגה הנדונים. החברה הדרום קוריאנית הפיצה לאחרונה סרטון קצר בו הם מעניקים לאחת הלקוחות שלהם סמלון מיוחד (אמבלם) עם האות M והספרה 1, כלומר 1M, או מיליון מיילים. כן, כך הם חוגגים יחד עימה ציון דרך חשוב בקורותיה של המכונית - מיליון מייל (1.7 מיליון ק"מ) שנערמו על מד המרחק.
מדובר ביונדאי אלנטרה 2013 סטנדרטית לחלוטין, כלומר מנוע בנזין בנפח 1.8 עם 140 כ"ס ותיבה אוטומטית 6 מהירויות. המכונית שירתה את הנהגת שעוסקת במשלוחים ארוכי-טווח במשך חמש שנים כשמדי שנה היא אוספת כ-200 אלף מייל (320 אלף ק"מ) על השעון. ביונדאי אומרים שמלבד "מגן חזירים" שהנהגת התקינה בחזית לצרכי בטיחות לא בוצעו ברכב שום שינויים, קוסמטיים פנימיים או מכאניים, והיא השלימה את המסע ל-999 אלף מייל על יחידת הכוח ותיבת ההילוכים המקוריים ועצרה מדי תקופה לטיפולים סדירים (שמנים, מסננים ובהמשך צמיגים וכדומה).
האם מדובר בתוצאה יוצאת דופן? כן ולא. מצד אחד, כמעט כל מכונית שרוב חייה תבלה על הכביש המהיר תאריך חיים לעומת מכונית שטוחנת את המכלולים בפקקים או בעליות ומורדות מדי יום. מצד שני, זהו בכל זאת הישג ראוי לציון שמלמד משהו על רמת ההשקעה של יונדאי באיכות המוצרים שהיא מוציאה לכבישים בשנים האחרונות, אפילו שבסופו של דבר זהו תעלול שיווקי ולא הרבה מעבר לכך.
ספרו לנו בתגובות אם יש לכם מכונית בישראל שצברה מרחקים דמיוניים, בלי שיפוץ מנוע-גיר או החלפה.
איך עוקבים אחרינו?
פייסבוק: https://www.facebook.com/carworld5/
טלגרם https://t.me/carsworldisrael
עמוד רשמי http://cars.sport5.co.il/
אינסטגרם https://www.instagram.com/sport5_car/
טוויטר https://twitter.com/car_world5