הג'יפון הקומפקטי של MG המוכר בישראל כ-EHS מאחר ושווק כאן בגרסת הפלאג-אין בלבד, הוצג לראשונה בשנת 2018, כאשר בינואר 2021 הגיע לישראל ומאז נמסרו כאן למעלה מ-9,000 יחידות. ב-2020 הוא עבר מתיחת פנים, אך היא לא הגיעה ארצה וכעת הציגה היצרנית הסינית בעלת השורשים הבריטיים, את הדור השני של ה-HS במקום אולי פחות אופייני לדגם - פסטיבל המהירות בגודווד. מקבוצת לובינסקי, יבואנית MG בישראל, נמסר כי ה-HS החדש צפוי להגיע ארצה בתחילת 2025, ראשית עם הנעת בנזין, כאשר שיווקה של גרסת הפלאג-אין יבחן בהמשך.
עיצוב ומידות
ל-MG HS החדש פרופורציות בעלות מראה יותר דינאמי מהדור היוצא, כאשר שפת העיצוב מתפתחת ממתיחת הפנים שלו. החזית מחודדת יותר, עם פנסים צרים וכונסי אוויר בצדדים כשהיא מזכירה כמובן את ה-MG3 עליה גם נהגנו.
הפרופיל מזכיר את המארוול R החשמלי ואילו מאחור הפנסים דקים עם חתימת תאורה ייחודית ומחוברים בפס תאורה. בהשוואה לדור הראשון, ה-HS החדשה ארוך ב-4.5 ס"מ (465.5 ס"מ או 467 ס"מ ב-PHEV), רחב ב-1.4 ס"מ (189 ס"מ), נמוך ב-3 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-4.5 ס"מ (276.5 ס"מ) ותא המטען גדל ב-44 ליטר (507 ליטר).
מבפנים נפגוש בעיצוב חדש, עם שני מסכי בגודל "12.3 מחוברים, ללוח המחוונים ומסך המולטימדיה. מוטיב ה-X מהפנסים האחוריים מגיע גם לדיפון הדלתות כשב-MG מציינים כי איכות החומרים שופרה.
יחידות הנעה
כבעבר הוא יוצע בגרסת בנזין, כאשר ישנו מנוע1.5 ליטר מוגדש עדכני ובהספק של 169 כ"ס. המנוע משודך להנעה קדמית ותיבה ידנית עם 6 הילוכים או כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות.
לצידו, תוצע גרסת הפלאג-אין, העושה שימוש גם כן במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (142 כ"ס) ויחד עימו מנוע חשמלי בהספק של 209 כ"ס. ההנעה נותרת קדמית וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.8 שניות. הסוללה בקיבולת 24.7 קוט"ש (16.6 בעבר) מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-120 ק"מ (כ-50 ק"מ בלבד בדגם היוצא), ובנוסף טכנולוגיית V2L להפעלה וטעינת מכשירי חשמל חיצוניים.
אבזור ובטיחות
רשימת האבזור שתוצע ב-MG HS החדש עשירה וכוללת בהתאם לרמת הגימור מושבים מתכוונים חשמלית, מצלמות היקפיות, משטח טעינה אלחוטי, תא מטען חשמלי, חישוקי "19 ועוד.
בתחום הבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף ומערכת ניטור נהג.