טויוטה עשו היום היסטוריה עם ניצחון רביעי ברציפות במרוץ 24 השעות היוקרתי של לה-מאן עם שתי המכוניות של גאזו רייסינג (חטיבת המירוצים של היצרן היפני) עם תארים במקום הראשון והשני. המירוץ ה-89 במספרו היווה גם תפאורה להזנקת מכונית הסיבולת החדשה של טויוטה, ה- GR010 Hybrid שהוצגה בתחילת השנה עם מערכת הינע היברידית המפיקה קרוב ל-1000 כ"ס. כמו כן, ובניגוד לשנה הקודמת, 50 אלף צופים הורשו לצפות באירוע תחת מגבלות הקורונה. בהמשך הדירוג, קבוצת אלפין סיימה במקום שלישי, לפני המכוניות של גליקנהאוס האמריקאית.
הדרמה הגדולה בלה מאן הייתה דווקא בקטגוריה LMP2 שם ניצחה קבוצת WRT את קבוצת JOTA בפער של 7 עשיריות השנייה, וזאת אחרי 24 שעות ו-363 הקפות. הקבוצה במקום השלישי הייתה קבוצת Panis Racing. בקטגוריה GTE PRO ניצחה קבוצת פרארי ביתרון של קצת יותר מ-40 שניות עם מכונית ה-488 אבולושן מקבוצת קורבט, כאשר פורשה נאלצו להסתפק במקום השלישי על סיפונה של ה-911 RSR.
נשיא קבוצת טויוטה, היסטקה מוראטה מסר: "זה היה מרוץ מאוד קשה וניצחון קבוצתי אמיתי, בנסיבות קשות. ביקשנו הרבה מהנהגים שלנו ואני נדהם מהיכולות שלהם ליישם פתרונות במהירות. זה היה מאמץ קבוצתי אמיתי; מעולם לא ויתרנו וכל הצוות ניסה הכל כדי להשיג את הניצחון. תודה לכל המעורבים בהישג זה; חברי הצוות, השותפים שלנו ועמיתינו בתאגיד טויוטה מוטור שנותנים לנו כל כך הרבה תמיכה. ברכות לכל הזוכים ולמתחרי Hypercar שלנו, Alpine ו- Glickenhaus, שלחמו בנו כל הדרך והראו את הרוח האמיתית של המירוץ הזה".
לדבריו הוסיף גם הנהג הקבוצה קאמוי קוביאשי: "זו הרגשה מדהימה להיות כאן כמנצח בלה מאן. היינו צריכים לעבור כל כך הרבה חוויות לאורך השנים, חלקן קשות מאוד, כדי להגיע לכאן. תמיד ידעתי שלאן מאן דורש מזל כדי לנצח והיינו צריכים קצת מזל גם היום. היינו צריכים לבצע הליך מיוחד רק כדי להמשיך לפעול. עשינו את המקסימום שיכולנו לעשות כדי לשרוד בשבע השעות האחרונות; זו הייתה עבודה כמעט בלתי אפשרית. בדרך כלל המירוץ היה מסתיים שם בשבילנו אבל איכשהו שרדנו כי הצוות עבד קשה... חברי לצוות, צוות הרכב ומהנדסים עשו עבודה מצוינת במהלך השבוע. תודה לכולם".