דאצ'יה ממשיכה במלאכת חידוש שורותיה ושכלול הדגמים. אחרי שהציגה לנו את דאסטר המחודש, סאנדרו וכן את הרכב החשמלי הראשון בתולדותיה, דאצ'יה ספרינג, היא מפנה את תשומת לבה כעת למשפחה המורחבת ומכינה את הנהגים להשקת ה-קרוס-סטיישן החדשני ביותר שלה עד כה, ה-ג'וגר (Jogger). דגם זה יוצג רשמית ב-3 בספטמבר ולאחר מכן יעלה לבכורה עולמית בפני כלי התקשורת במסגרת תערוכת מינכן ב-6 בספטמבר.
על פניו, נדמה לנו שהג'וגר הוא גרסת הסטיישן הקשוחה יותר של הלוגן וסנדרו, והוא אכן מחליף את שני הדגמים האלה בגפו. עם הג'וגר, דאצ'יה חוזרת, רעיונית לדור הראשון של לוגאן MCV שבניגוד לקודמו היה לו גם שבעה מושבים ובסיס גלגלים מורחב. בתוך כך, ג'וגר יהיה זמין גם עם 5-מושבים ולפי דאצ'יה הוא משקף את פילוסופיית הפנאי ההרפתקנית של המותג, ומשמר ערכים של אנרגיות גבוהות לתיור או פעילויות דינמיות אחרות.
מתחת למעטפת שוכנת פלטפורמה מודרנית בשם CMF-B שנחנכה על ידי רנו קליאו 5 וקפצ'ור 2, מסוגלת להכיל מנועים היברידיים בכל מיני וריאציות. זה יהיה הראשון עבור המותג הרומני, שבכוונתו לחשמל את רוב הדגמים במהלך השנים הקרובות ולהיפטר בהדרגה מהמנועים המסורתיים, לפחות בשווקים המערביים.
לדאצ'יה, שנרכשה על ידי רנו ב-1999, יש תכניות מרחיקות לכת להפוך למותג חשוב יותר באירופה, וזאת במסגרת תכנית החיזוק האסטרטגית של מנכ"ל קבוצת רנו לוקה די מאיו, שאולי מנסה לחקות את דפוסי הפעולה של פיג'ו-סיטרואן שהסיטו משאבים ממכוניות קטנות לטובת סגמנט C ו-B, בין היתר כדי לצמצם הפסדים ולייעל את פעילויות המותגים, כל אחד עם אישיותו המובחנת. ה-ג'וגר הוא לא ה-אס בחבילת הקלפים של די מאיו, אבל הוא כן מסמן את הרוח החדשה שנושבת שם ואמורה לקבל תנופה משמעותית החל ב-2022.