הסורנטו החדש בנוי על הפלטפורמה החשמלית הכי חדישה של קיה שמיועדת לשמש את היצרן לכל המכוניות בעתיד וכאמור, טווח הנסיעה על חשמל יפורסם רק בסמוך להשקת המכונית בחודשים הקרובים מאחר ומעבדת התקן טרם סיפקה את התשובה על טווח יעיל WLTP אך בקיה אומרים כי הנהגים יוכלו לבצע את כל הנסיעות קצרות הטווח שלהם על חשמל בלבד ונציין כי הטווח של הנירו הוא 49 ק"מ. הכוח של המנוע יועבר לכל ארבעת הגלגלים של המכונית באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות. המכונית תכלול לראשונה מערכת קירור מים מתקדמת למארז הסוללות ושיפורים נוספים לצמצום הרעידות והרעש של המכונית לשם בידוד טוב יותר ונסיעה שקטה עד כמה שאפשר.
הסורנטו PHEV יהיה דומה בעיצוב החיצוני לגרסה האחרונה של המכונית אך המידות יהיו מעט שונות: המכונית תהיה ארוכה בכמה מילימטרים והאורך המדויק שלה הוא 4.81 מטרים. בסיס הגלגלים שלה יגדל ב-35 מילימטרים והסוללות ימוקמו מתחת לרצפת המכונית מה שיאפשר לה להציע תא מטען יעיל בלי להקריב נפח לטובת הסוללה. המכוניות תיוצרנה במפעלי קיה בהואסונג שבקוריאה ומשם הן תגענה לשווקים ברחבי העולם לרבות אירופה. סביר להניח כי המכוניות תגענה גם לישראל ויהנו מדרגת מיסוי נמוכה יותר בזכות פליטת מזהמים קטנה אך צריך להמתין בסבלנות עד לפרסום נתוני הזיהום והטווח WLTP ולהשוות אותם לנתוני נוסחת מיסוי הזיהום החדשה שתיכנס לתוקף בתחילת 2021.