דגמי הפלאג אין המצויידים בסוללות לנסיעה חשמלית בלבד לטווחים של 50 ק"מ בממוצע, כובשים כל חלקה טובה באירופה. שוק הרכב ביבשת הישנה מתעורר מהלם משבר הקורונה והנתונים של מכירות רכבי PHEV בחודש יולי 2020 פשוט מדהימים. אמנם מדובר במספר שלא מנצח עדיין את קטגוריית מנועי הבנזין והדיזל וגם לא את המכירות של המכוניות המונעות בגז טבעי או במימן, אבל אין ספק כי לא מדובר בתופעה כי אם במגמה ברורה שנמשכת כבר 5 שנים. אחרי שבחודש יוני עלו על כבישי אירופה 93,000 כלי רכב בטכנולוגיית PHEV, הגיעה קפיצה נוספת ובחודש יולי נמכרו שם 113,000 מכוניות שחלקן הקטן מגיע גם לישראל.
מדובר בצמיחה של 213% במכירה של הקטגוריה הזאת ויצרניות הרכב מזהות בה את תפוח האדמה הלוהט הבא והן משקיעות ממון רב בפיתוח של דגמים מחושמלים בטכנולוגיה הזאת ובתקופה הקרובה נראה יותר מכוניות עממיות מונעות בחשמל באמצעות סוללה נטענת לטווחים קצרים. המעבר למכוניות פלאג אין הייבריד מורגש היטב בנתח המכירות הכללי של כלי הרכב באירופה. אם עד עכשיו תפסו המכוניות הללו נתח של 3.6% מסך מכירות כלי הרכב באירופה, הרי שכעת הם תופסים 8% ועד סוף השנה הנתח יעלה ל-10% משמעותיים והיד עדיין נטויה.
מדובר בצמיחה של 213% במכירה של הקטגוריה הזאת ויצרניות הרכב מזהות בה את תפוח האדמה הלוהט הבא והן משקיעות ממון רב בפיתוח של דגמים מחושמלים בטכנולוגיה הזאת ובתקופה הקרובה נראה יותר מכוניות עממיות מונעות בחשמל באמצעות סוללה נטענת לטווחים קצרים. המעבר למכוניות פלאג אין הייבריד מורגש היטב בנתח המכירות הכללי של כלי הרכב באירופה. אם עד עכשיו תפסו המכוניות הללו נתח של 3.6% מסך מכירות כלי הרכב באירופה, הרי שכעת הם תופסים 8% ועד סוף השנה הנתח יעלה ל-10% משמעותיים והיד עדיין נטויה.