זה היה רק עניין של זמן עד שפולקסווגן יתחילו להזרים את פלטפורמת ה-MEB החשמלית למגוון של מותגים תוך מימוש מחויבותם להנעה חלופית. בשנת 2019, במסגרת תערוכת ז'נבה, הציגה חברת סיאט רכב ראווה בשם El-born, שהוא העתק ספרדי ל"גולף" החשמלית ID3, אלא שבזמן שמכירות הרכב של VW מתעכבות בגלל התפשטות נגיף הקורונה החליטו בהנהלת הקונצרן שזו לא תהיה סיאט אל-בורן, אלא 'קופרה' אל-בורן שנגזר גם מטכנולוגיות שהוצגו ברכב הקונספט TAVASCAN.
סיאט משחררים כעת מעט מאוד פרטים אודותיו עד שתגיע גרסת הייצור בשנה הבאה. העיצוב החיצוני חולק דמיון לשני רכבי הקונספט שבאו לפניו, ובפרופיל העגלגל רואים קווי מתאר קרובים גנטית ל-ID3, אבל עם הפרשנות הטמפרמנטית של הספרדים - פגושים אגרסיבים, לוע מחודד, יחידות תאורה מובדלות וחישוקי ספורט אגרסיביים בקוטר 20 אינץ'. גם במידות הוא דומה להם וכנראה שואל הרבה רכיבים גם מסקודה אנייק החשמלי ואאודי Q4.
בהתחשב בקרבה ביניהם, מסתמן שהוא גם נעזר באותה מערכת חשמלית, אבל עם כיול שנוטה לכוון ביצועים במקום חסכון במשאבים. המערכת החשמלית שלו עתידה לחלץ מינימום 300 כ"ס וטווח נסיעה של 500 קילומטרים בין טעינות בזכות התקנת סוללה מוגדלת (82 ק'). הוא יהיה מהיר מהמקבילים שלו עם האצה ל-50 קמ"ש בסביבות 2.9 שניות ולמאה קמ"ש בערך ב-5.6-6 שניות עד כ-180 קמ"ש מהירות מרבית. קופרה גם משתמשים במערכת מתלים מונמכת עם שינויי גובה אדפטיביים ובלמים חזקים יותר.
בקופרה מבטיחים רכב מרווח, ידידותי, טכנולוגי ועדכני עם חומרים באיכות גבוהה ומערכת מדיה ראשית 10.1 אינץ' עם כל הפונקציות העכשוויות. מערכת הטעינה שלו תהיה יחסית מהירה עם הזנה של 260 קילומטרים בחצי שעה ועד 80% קיבולת סוללה בכמעט 50 דקות. צפו לכל אמצעי הבטיחות האקטיביים ואבזור ספורטיבי של המותג כולל מושבי באקט חובקים, גלגל הגה ספורטיבי, דיפוני אלקנטרה ועוד מערכות דינמיות לשיפור חדוות הנהיגה.
סיאט תייצר את הקופרה אל-בורן במפעל הגרמני בזויקאו. המכירות הראשונות במהלך שנת 2021, וכמובן שעוד מוקדם מאוד לדעת מתי נראה אותו בישראל.