למבורגיני שחררו מקבץ קדימונים השבוע עם הכרזות מפוצצות אודות "מכונית חדשה", אבל כל מי שעוקב אחריהם כבר הבין שהחדשנות הזו נתונה לכל מיני פרשנויות דקות. אז מה שנורה בסוף מהאוורה הבולונזית במהירות של רקטה היא מכונית-על פתוחת-גג על בסיס משפחת סיאן FKP37 הנדירה עם תחנת כוח היברידית מפעימה. למבורגיני כבר בעצם סיימה את מכירות גרסת הקופה שהופקו ב-63 עותקים ובדיוק באותו האופן נפרדה מכל 19 העותקים של הרודסטר שנמכרו הרבה לפני שהיא בכלל יצאה מפס הייצור. כל מכונית נמכרה צפונית ל-3.8 מיליון דולר לפני תוספות מיוחדות.
המערכת המנועית של הסיאן רודסטר (מרכזית-אחורית), מבוססת על מנוע 6.5 ל' עם תריסר צילינדרים לו 775 כ"ס, מנוע חשמלי 35 כ"ס ומצבר 48 וולט שנותן לה סיוע בזינוקים מהמקום ובשיוט בכביש המהיר. ההספק המרבי, המשוקלל בסיוע כל הרכיבים החשמליים, עומד על 819 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים 7 מהירויות אוטומטית עם בקרת תפעול תחרותית מגלגל ההגה. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסיים ב-2.9 שניות והמהירות המרבית היא 350 קמ"ש. התיבה האוטומטית גם מקבלת סיוע חשמלי מבקרה מתקדמת המונעת נפילות סל"ד בין ההילוכים, כך שהכוח זורם כל הזמן בצורה לינארית ללא "בורות" או היסוסים לכל הגלגלים.
הסיאן, שמשמעותה בדיאלקט הבולונזי "ברק", עוצבה לדברי למבורגיני בהשראת הקונטאש המיתולוגית, אבל היא נקראה כך משום שהיא המכונית הראשונה של למבורגיני עם הנעה חשמלית. ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן, אבל נספר לכם כי כמו כל דגם של למבורגיני היא טובעת בסיבי פחמן ובכוונת מכוון בחרו מעצבי המכונית בגוון ה-Uranus blue שמעניק לה ניגודי צבעים בולטים עם החישוקים הגדולים בגוון נחושת, והוא יאפיין את כל כלי הרכב החשמליים של המותג האיטלקי מהנקודה הזו והלאה.
סטפנו דומינקלי, מנכ"ל החברה, אומר כי בעתיד תמשיך למבורגיני להציע עוד מכוניות היברידיות: "המערכת ההיברידית של הסיאן משקפת את המחויבות שלנו לחשמול... היא מראה לנו את הכוון של מכוניות העל במותג - זה סגנון החיים האולטימטיבי".