כמעט לכל יצרן רכב יש דמות מיתולוגית שאחראית לשורה של תמורות. אנשים בולטים שסימנו את התפתחות החברה בצורה כזו או אחרת, ולרוב צמודים אליה בקשרי משפחה. אז אם עבור מרצדס התפקיד שייך ללא ספק לברטה בנץ, אשתו של קרל בנץ, שתמכה בבעלה לא רק רגשית אלא גם כלכלית ביצירת המכונית הראשונה בעולם, אז עבור בוגאטי זוהי אבה מריה טרסה, בתו הבכורה של אטורה בוגאטי, מייסד המותג.
היבט זה, אוזכר ב-1967 בספרה הביוגרפי, "סיפורה של בוגאטי", שהוקדש לאביה שמת ב-1947. "מסמך יקר ערך עם תאורים רבים ביומנו של אטורה עצמו, מכתבים מעובדיו הראשונים, לקוחותיו, שותפיו העסקיים, שעוזר רבות להבין את אישיותו של היזם, את מטרותיו ואת ההערכה שהיתה לכולם כלפיו, ועליו. זאת בנוסף להעברת מסר המהות של בוגאטי, מידת השלמות ותקני האיכות עד כה", אמר כריסטוף פיושון, נשיא בוגאטי.
כדי לחלוק כבוד לדמות הדומיננטית בחייו של אטורה בוגאטי, וגם לרגל חגיגות 120 השנה של בוגאטי בשנה הבאה, היצרן הצרפתי יצר כעת סדרה מיוחדת בשם "L 'Ebé" הכוללת בתוכה שלושה דגמי שירונים, האחרונים המיועדים לשוק האירופי. כדי להבחין ביניהן מבחוץ צוידה לבוש בפחמן כחול גלוי עם שוליים מוזהבים; צבע שנמצא גם בלוגואים על הגריל הקדמי בצורת פרסה ובכמה פרטים בסגנון ארט דקו על חישוקי הסגסוגת והרכיבים הגלויים של מנוע ה-8.0 ליטר W16, אותו מנוע המשרת את השירון בגרסה הרגילה ובספורט. כאן הוא מופיע ללא שיפורים; 1500 כוחות סוס, האצה ל-100 קמ"ש ב-2.3 שניות, ל-200 קמ"ש ב-6 שניות ועד 420 קמ"ש.
לשלושת המכוניות האולטרא מהירות של בוגאטי הטביעו גם את החתימה של "L'Ébé", המופיעה גם על ספי הדלתות ובתא הנוסעים, שגם הוא טבול בשפע חלקי סיבי פחמן כחולים, בשילוב ריפודי עור משי וגרפיקה מיוחדת. קישוטים נוספים כוללים גם פאנלים בדלתות עם איורים מושקעים שמתארים את הקידמה הטכנולוגית של החברה לאורך השנים, בדומה לאלו שנמצאים ב-EB110 וכן בוגאטי ווירון.
לדברי בוגאטי, מהדורה מיוחדת זו של L'Ébé משלימה את ייצור ה- Bugatti Chiron וה- Bugatti Chiron Sport באירופה. לדברי היצרן, שני עותקים כבר נמסרו. מסירת הדגם האחרון חייבת לדברם להתבצע "עד סוף יוני 2022". המחיר אינו ידוע אבל הוא אמור להיות צפונית מ-2.6 מיליון היורו אותם גבתה בוגאטי עד היום תמורת השירון הבסיסית.
בוגאטי השיקה את השירון ב-2016 ותייצר בסך הכל 500 יחידות, 50 יותר מקודמתה בוגאטי ווירון. בוגאטי לא ממש ידעה לחזות את הביקושים לווירון בתחילת המאה הנוכחית, ובסופו של דבר נאלצה להמציא עשרות מהדורות מיוחדות כדי לשחרר את כל 450 היחידות שלה, עד שלאחר עשור שלם אותרו לקוחות לכל דגם ודגם. השירון לעומתה, שנבנתה בכמה גרסאות מובחנות לא התקשתה לפתות כמות קליינטים דומה במחצית מהזמן שנדרש לווירון. תוצאה של התבגרות שוק רכבי הקצה שבעשור האחרון הלך ונעשה עוד יותר דמיוני.