זה היה רק עניין של חותמת רשמית, טיזר קטן שפורסם היום (ג') על ידי תאגיד סטלנטיס, המבשר לנו שחברת פיג'ו אכן תרחיב את סגל הדגמים שלה עם רכב כביש שטח דמוי קופה, דינמי במרכב פאסטבק, עם מנועים מסורתיים וכן הנעה חשמלית, ותמלא וואקום (כלכלי) בהיצע הקרוסאוברים המשפחתיים שמורכב כיום משלושה כלי רכב אסטרטגיים: ה-2008, 3008 ו-5008.
ה-408 יתברג מול דגמים קיימים, אם כי אינם בהכרח מנוסים, משכפל רעיונות שראינו מקבוצת רנו (ארקנה) או פולקסווגן ID5, שניהם קרוסאוברים עם סיומת קופה אופנתית, אך עם זאת אינם גוזרים (בהכרח) על הנוסעים לשבת בחוסר נוחות, שכן אלה דגמים בעלי אופי משפחתי להם 5 מושבים עם מרכב הצ'בק קלאסי - חמש דלתות ותא מטען שימושי.
דגם זה, אמור להתבסס על פלטפורמת ה-EMP2, לחלוק מספר רכיבים עם ה-308 החדשה, כמו גם את מגוון המנועים, ופיג'ו תקדיש חלק ניכר מהמדפים עבור טכנולוגיית פלאג-אין היברידית, ועם גרסה חשמלית אפשרית ב-2023 שתעשה שימוש בטכנולוגיה נוכחית, היינו בהספקים שיכולים לנוע מ-136 כוחות סוס וצפונה משם. דגמי פלאג-אין יכולים לנצל מערכות PHEV עם עד 225 כוחות סוס, בחיבור אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית. דיזל, אינו על הפרק.
בפיג'ו טוענים שהחשיפה הרשמית מתוכננת לסוף חודש יוני הקרוב. מוקדם לדעת אם ומתי יגיע לישראל. ישנם דיווחים בצרפת לפיהם סיטרואן תחשוף דגם מקביל, מנוסח על פי הקריטריונים הייחודים לה.