התאריך 13 במאי הוא אחד התאריכים הכי מיוחדים בהיסטוריה של מזראטי, יצרנית המכוניות האיטלקית מהעיר מודנה. אי שם בתאריך 13 במאי בשנת 1956, ניצח סטירלינג מוס, נהג המירוצים הבריטי, את הגראנד פרי של מונאקו במכונית של מזראטי מדגם 250F אחרי שזינק מעמדת פול פוזישן והוליך את הגראנד פרי עד לניצחון בחלוף 100 הקפות מתישות.
במזראטי בחרו לציין זאת עם גרסה מיוחדת של דגם האב טיפוס החדש של המזראטי MC20 בהשראת המכוניות של סר סטירלינג מוס, הנהג שסיים ארבע פעמים במקום השני באליפות העולם ועוד 3 פעמים במקום השלישי והוכתר כנהג המוצלח ביותר בכל הזמנים שלא זכה באליפות מעולם. המירוץ ההוא במונאקו ב-1956 ייזכר לנצח במזראטי כי גם המקום השלישי היה של נהג מזראטי באותה מכונית, והיה זה ז'אן ברה הצרפתי שסיים שלישי על הפודיום. מוס כינה את המזראטי 250F בכינוי "המכונית החביבה עלי" אבל אותה מכונית הביאה את יריבו, חואן מנואל פאנחיו לזכייה בתואר העולמי ב-1957.
מוס לא הסתפק רק ב-250F והוא נהג במכוניות נוספות של מזראטי: דגם טיפו 60 בירדקייג', טיפו 61 וגם דגם 300S היו בין המכוניות שמזראטי סיפקו לו לתחרויות השונות. מכונית המירוצים האחרונה של מזראטי באליפות עולמית הייתה מדגם MC12 והיא השתתפה לפני למעלה מעשר שנים באליפויות GT1 של ה-FIA וגם זכתה בתואר העולמי. כעת מזראטי מתכוונים לחזור למסלולי המירוצים בתחרויות GT עם דגם חדש שנקרא מזראטי MC20 והגאווה הגדולה ביותר שלהם היא שהמכונית תהיה מצוידת במנוע שכולו פרי פיתוח וייצור של מהנדסי מזראטי.
היצרן האיטלקי טרם פרסם את מועד השקת המכונית בתצורת המירוצים שלה לרבות נתוני ההספק ולאיזו קטגורייה היא תהיה שייכת באליפות ה-GT וזה עשוי להתפרסם בשבועות הקרובים אחרי שעננת הקורונה תחלוף וניתן יהיה להחליט על לוח מירוצים שנתי באליפות העולם ובאליפות האיטלקית, שם תוכלנה קבוצות פרטיות לרכוש את המכונית ויחד איתה חבילת תמיכה של היצרן. במזראטי לא הודיעו אם תהיה קבוצת יצרן ולכן סביר להניח כי כל המכוניות המיועדות למסלול תימכרנה לקבוצות פרטיות בלבד.