סאנגיונג פסעו בזהירות לזירת הקורסאוברים ב-2010 עם פרשנות חדשה ל-'קורנדו', רכב שבעוונותיו נקשר לרכבי 4X4 פשוטים אך בעלי יכולת מגובשת בשטח. הקורנדו שווק כאן שנים ספורות אך לא זכה להצלחה מסחרית כנגד תחרות צפופה ומאתגרת ולכן גסס לאיטו עד שנעלם. בשנה הקודמת, החליפו סאנגיונג את הדור השלישי שלו (C200) והציגו את הדור הרביעי (C300) שנוחת כעת בישראל עם הבטחה לשינוי במעמדו.
את הקורנדו 2020 חשפו סאנגיונג בתערוכת ז'נבה אשתקד, ומלבד עיצוב רבוע ומודרני, הוא גם אוצר טכנולוגיות עכשוויות כמו רוב המתחרים הישירים שלו מקבוצת ניסאן קשקאי, יונדאי טוסון, ספורטאז' ודומיהם. מתחת למכסה המנוע השתילו הקוריאנים מנוע 1.5 ל' טורבו בעל הספק מרבי של 163 כ"ס ו-28.5 קג"מ מ-1,500 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות תוצרת אייזין (יפן)). בסיועה, מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו על פי היצרן היא כ-12.5 ק"מ לליטר.
העיצוב של הקורנדו מתכתב עם טיבולי, ובדיוק כמוהו אינו מתוחכם או מוגזם, אלא מאופק וידידותי. במידות שלו הוא מעמיד על הכביש אורך של 4.45 מ', רוחב של 1.87 מ', גובה של 1.63 מ' ובסיס גלגלים של 2.67 מ'. הוא מגיע ברמת אבזור אחת בלבד עם תאורת LED, חישוקי 18 אינץ', מסילות גג וקישוטים סמליים. נפח תא המטען הוא 407 ל' ומרווח הגחון הוא 18.2 ס"מ (הנעה קדמית).
אזור המחיה של הנהג והנוסעים השתנה ללא היכר כמובן ביחס לדור השלישי עם שיפור בבידוד הרעשים ואיכות התרכובות. הקורנדו מגיע עם מערכות בטיחות חכמות כולל בלימה אוטומטית, התרעות מפני התנגשות, התרעת ערנות, תאורה אדפטיבית ותיקון סטיה מנתיב. לרכב חמישה כוכבי ריסוק במתכונת 2019 של מבחני Euro-Ncap.
מרכז המדיה מגיע עם צג ראשי 8 אינץ' בעברית מלאה לו תמיכה באפל ואנדרויד. ברשימת האבזור מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים דו אזורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישן גשם, שקע USB, מערכת שמע עם ששה רמקולים ובקרת שיוט רגילה.
המחיר לקורנדו 2020 בישראל עומד על 145 אלף שקל.