בעוד שאצלנו מתחילים רק עכשיו את השלב המשמעותי של פרישת עמדות טעינה חשמליות מהירות למכוניות, באמריקה השלימו את פרישתה של רשת עמדות טעינה שנמתחת לאורך של 4,345 קילומטרים וחוצה 11 מדינות בדרך החל בלוס אנג'לס שבחוף המערבי ועד לעיר הבירה, וושינגטון DC בחוף המזרחי. חברת Electrify America תמשיך בפרישה של 800 עמדות נוספות עד לסוף השנה ותשלים בנייה של קו נוסף מחוף לחוף שיהיה רובו ככולו בדרום ארצות הברית והוא יגיע מג'קסונוויל פלורידה ועד לסן דייגו קליפורניה כשהוא חוצה בדרך את לואיזיאנה, טקסס, אריזונה וניו מקסיקו.
רשת העמדות שהושלמה כבר, כוללת עמדות טעינה מהירה בשיעור 350KWH במרחק 70 מייל (112 ק"מ) זו מזו והן מאפשרות טעינה מהירה ויעילה של מכוניות חשמליות שבעליהן מבקשים להשתמש בכביש המהיר בלי חשש להיקלע למצוקת חוסר אנרגיה בסוללות הרכב. המחסום העיקרי של הנהגים במכוניות חשמליות הוא עדיין חרדת הטווח. רוב המכוניות החשמליות בעולם עדיין מיועדות להיות עירוניות או במקרה הטוב בעלות יכולת לכסות מרחק מלא של 250 ק"מ בממוצע בין הטעינות ובמקרה של נסיעות ארוכות טווח בארה"ב, זהו בהחלט רף גבוה מדי. אמנם, טסלה כבר פיצחה את העניין והיא מציעה טווחים ארוכים משמעותית במכוניות שלה אבל הן עדיין יקרות בהשוואה לחשמליות העירוניות ולמכוניות הרגילות שמונעות בבנזין או סולר. הקו החדש חוצה