מזראטי השתעשעו זמן רב עם הרעיון החשמלי ובשלב מסויים (לפני שנתיים) הם גרמו לנו להאמין שהם השלימו את הפיתוח של המכונית החשמלית הראשונה מבית מזראטי, והיא מכונית חדשה שלא הייתה מעולם בשם "מזראטי אלפיירי". הימים חלפו, האלפיירי לא הגיעה וגם לא התקשרה לספר מתי ואם בכלל היא תגיע, אבל בחברת האם של מזראטי כבר הבינו שללא דגמים מחושמלים ומשוחררים מזיהום אוויר כבד הם לא יוכלו להשתלב בשווקים רבים באירופה ובארה"ב ולכן צריך לעבור משלב של דיבורים ורמזים לשלב של מעשים ועובדות.
הדגם הראשון של מזראטי שייחשף בחודש הבא הוא המזראטי גיבלי הייבריד. מכונית שלפי לוחות הזמנים של היצרן האיטלקי, הייתה צריכה להיחשף בתערוכת בייג'ין באפריל השנה, אבל הסיבות לכך שזה לא קרה, ברורות בהחלט. בימים האחרונים מזראטי העלתה לרשתות החברתיות סרטון וידאו קצר בן 10 שניות ובו נראה מטה החברה במודנה כשהוא סופג מכת ברק שמאירה את הסמל ואת הדגל האיטלקי. מעבר לרמז הברור אודות הגל החשמלי שמגיע גם ליצרן הפרימיום, יש כאן גם אלמנט של פטריוטיות כלשהי לאחר שאיטליה (ובמיוחד אזור הצפון בו נמצא המטה של פרארי ומזראטי) חטפה מכה קשה בהתפרצות וירוס קורונה ומכאן שארץ המגף זקוקה וראויה למנה של עידוד עצמי. ואחרי שסיימנו את הפרק על המורל של האיטלקים, הנה כמה פרטים שכבר הצלחנו ללקט אודות הגיבלי המחושמלת שכאמור תיחשף בחודש הבא, אבל תגיע לשווקים בסוף השנה או בתחילת השנה הבאה.
העיצוב החיצוני של המכונית לא אמור לעבור מהפיכה גדולה אם כי יהיו עדכונים שיבחינו בין גרסת הבנזין לגרסאות החשמליות. השינוי הגדול ביותר יהיה כצפוי ביחידת הכוח שתורכב ממנוע בעירה פנימי בנפח 2.0 ליטרים עם ארבע בוכנות ולצידו יפעל מנוע חשמלי שיופעל מסוללה גדולה וחזקה. ההספק המשותף של שני המנועים לא פורסם עדיין אך לפי שמועות והדלפות לא מבוססות, ההספק ינוע סביב 300 כוחות סוס. פרט לגרסה ההיברידית, מתכננים במזראטי גם גרסת פלאג אין עם סוללות נפרדות שיאפשרו למכונית לנוע באנרגיה חשמלית בלבד למרחק 50 ק"מ.