פרסומים של חברת GAC הסינית לא היו מושכים את תשומת לבה של התקשורת הישראלית לפני כמה שנים או זוכים לסיקור, אולם ב-2019 התבשרנו כי המותג עושה עליה והדגם הראשון שינחת במחוזותינו על ידי היבואנית 'אוריון מוביליטי' (מקבוצת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה) היה ה-GE3, קרוסאובר קומפקטי המוצב מול MG ZS החשמלי של היבואנית דוד לובינסקי. בעתיד יצטרפו אליו עוד דגמים רבים כולל רכבי סדאן מפוארים.
לחברה הסינית שלוחות אסטרטגיות באירופה ובאופן מבוקר מעצבים את המותג כך שיוכל להציע חלופה זולה יותר לתוצרת המערבית. הרכב החדש ביותר שלהם אף שובר את הקווים האוריינטלים בצורה הרבה יותר מופגנת לעומת ה-GE3 ומשקף עד כמה הם נחושים להתרחב ולקלוע לטעם גלובלי. דגם זה, הנקרא AION V, הוא השלישי בסדרת הג'יפונים של המשפחה ויתברג קצת מתחת ל-AION LX שיגיע לארץ בשנה הבאה (עם טווח נסיעה מרשים של 600 קילומטרים).
טסט וולוג ב-GE3, הקרוסאובר הסיני החשמלי הראשון בישראל:
במידות תמצאו פרופורציות דומות לקיה ספורטאז', יונדאי טוסון או פיג'ו 3008 עם בסיס גלגלים של 2.83 מ' ואורך של 4.58 מ' וסידור הושבה לחמישה אנשים. הרכב כולל את רוב הצעצועים הרגילים כמו בקרוסאוברים המשפחתיים הקונבציונליים: מסך מגע, שקעי USB, בלוטות', חישוקי סגסוגת 20 אינץ' וכדומה. כמו כן, מצויד בתשתית תקשורת דור 5G ונהיגה אוטנומית דרגה 3. לא ברור אילו מערכות מערכות בטיחות יש לו (אם בכלל) וטרם נבחן במבחני הריסוק של ה-C NCAP (מבחני הריסוק הסיניים), אם כי תוצאות הריסוק של המותג גבוהות על פי הקריטריונים הלאומיים שלהם.
בקרביים הוא מחזיק מנוע חשמלי בעל תפוקה של 184 כ"ס וטווח נסיעה שיכול לנוע בין 300 ל-450 קילומטרים בהתאם למדדי ה-WLTP (מבחני נהיגה מציאותיים), תלוי איזו סוללה בוחר הנהג להתקין ברכבו (עד 3 אפשרויות). המהירות המרבית היא 175 קמ"ש והטעינה משקע ביתי אורכת מספר שעות.
מהיבואנית לישראל נמסר ל'עולם רכב' כי כרגע הנושא נמצא בבחינה, וטרם התקבלה החלטה אם ומתי להביא את AION V לארץ.