היבואנים בישראל ממשיכים לחפש חלופות להתמודד עם השלכות נגיף הקורונה על המשק, ואחת מהן היא העברת זירת המסחר מהאולמות שנמצאים בממד האנושי, לאלו הנמצאים בממד הדיגיטלי. היום (חמישי) פרסמה חברת קרסו מוטורס כי היא תקיים אירוע מכירות מיוחד בפייסבוק ביום ראשון הקרוב (26.4.20) החל מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00 במסגרתו ניתן יהיה לרכוש את רכבי המותג וכן לקבל תשובות לכל השאלות הרלוונטיות למוצרי החברה מפי בכירי המותג. בין הדגמים שיוצגו: רנו קליאו, רנו קוליאוס, רנו זואי, גרנד סניק ועוד.
רועי שחורי, סמנכ"ל חטיבת קרסו מוטורס ומנהל חטיבת רנו מסר: "גם בימים לא שגרתיים אלו אנו רואים התעניינות רבה ברכישת רכבים של המותג. משום כך, החלטנו לקיים אירוע מכירות ראשון מסוגו באמצעות עמוד הפייסבוק של RENAULT ישראל". לדבריו, הוסיף גם גאי ראק, מנהל שוק מקומי בפייסבוק ישראל: "במחקר שנערך על ידי חברת אפסוס בישראל, עולה כי 23% הביעו בארץ התעניינו ברכישת רכב... אנחנו רואים יותר ויותר עסקים שמוצאים פתרונות יצירתיים לתקשר עם קהל הלקוחות שלהם באמצעות הפלטפורמות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, ווסטאפ ו-מסנג'ר".
שני הדגמים החדשים האחרונים שהגיעו לישראל מבית רנו הם הקליאו החדשה, בטווח מחירים שבין 85 ל-115 אלף שקלים, וכן מוביל הנוסעים רנו גרנד סניק שנמכר תמורת 165 ועד 185 אלף שקלים. אחד מכלי הרכב הבולטים שעתידים להגיע לארץ בקרוב הוא רנו קפצ'ר החדש שצפוי לנחות בחופי המדינה בקיץ.
ביבואנים מבטיחים למשתתפים באירוע המקוון "הטבה מיוחדת ובלעדית".
כל החדשות על מותג רנו בעולם הרכב של ערוץ הספורט