תערוכת המכוניות של פרקפורט מסתיימת בימים אלה ממש וכבר באופק הממש קרוב נראית תערוכת טוקיו שנחשבת לתערוכה החשובה במזרח אסיה (למעט סין) במיוחד עבור תעשיית הרכב היפנית. כמדי שנה, אנחנו צפויים לראות שם פיתוחים מעניינים ורעיונות נפלאים לצד רעיונות הזויים. הרעיונות המשוגעים מיועדים בדרך כלל לשוק היפני שאוהב להשתגע עם מוטציות מוטוריות שונות ומשונות, אבל לצד אותן מוטציות מוזרות יש גם מקום לכמה דגמים מעניינים במיוחד שעשויים לפרוץ את גבולות אסיה ולהגיע למחוזות רחוקים כמו אירופה וארה"ב. מיצובישי שנעדרה מהתערוכה בפרנקפורט שמרה את התחמושת לטוקיו ואחד הדגמים הכי מענינים שיוצגו בתערוכה ביפן הוא הג'יפון החשמלי המלא (קונספט) שנקרא מיצובישי e-Evolution. בשלב כה מוקדם לפני התערוכה אין לנו הרבה מידע פרט לתמונה המסקרנת שהופצה על ידי היצרן והיא רומזת על העיצוב המודרני שלו, עיצוב שלדברי מיצובישי מצביע על הכיוון שהדגמים הבאים של החברה ילכו אליו בשנים הבאות.
מבטיחים עליית מדרגה בביצועים
אנחנו מכירים את המכוניות החשמליות של אירופה ושל ארה"ב ורק מעט את המכוניות החשמליות המלאות של יפן (ניסאן ליף). לדברי מיצובישי היא לוקחת את העניין החשמלי קדימה והמכונית שתוצג תביא איתה בשורת ביצועים אמתית בהיבט הפונקציונאלי ובהיבט חוויית הנהיגה. היצרן היפני טוען כי כל הטכנולוגיה החשמלית שברשותו תהיה במכונית החדשה לרבות מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים וזה מרמז על מנועי בחלק הקדמי והאחורי שיונזו באמצעות מארז סוללות מרכזי. עדיין לא ידוע עדיין מהו טווח הנסיעה של המכונית ומהו משך טעינת הסוללות למצב מלא או 80% כמקובל במכוניות אחרות שניתנות לטעינה מהירה.
מבטיחים עליית מדרגה בביצועים
אנחנו מכירים את המכוניות החשמליות של אירופה ושל ארה"ב ורק מעט את המכוניות החשמליות המלאות של יפן (ניסאן ליף). לדברי מיצובישי היא לוקחת את העניין החשמלי קדימה והמכונית שתוצג תביא איתה בשורת ביצועים אמתית בהיבט הפונקציונאלי ובהיבט חוויית הנהיגה. היצרן היפני טוען כי כל הטכנולוגיה החשמלית שברשותו תהיה במכונית החדשה לרבות מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים וזה מרמז על מנועי בחלק הקדמי והאחורי שיונזו באמצעות מארז סוללות מרכזי. עדיין לא ידוע עדיין מהו טווח הנסיעה של המכונית ומהו משך טעינת הסוללות למצב מלא או 80% כמקובל במכוניות אחרות שניתנות לטעינה מהירה.