באסטון לא סיפקו את הנתונים של הביצועים, אבל אנחנו יכולים לספר לכם שהגרסה הסגורה מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות ומטפסת למהירות מרבית של 323 קמ"ש. בשונה מגרסת הקופה שנוטה להתנהגות ספורטיבית, החליטו באסטון כי הגרסה הפתוחה צריכה להיות רכה יותר כשהיא משייטת באזורי הריביירה האיטלקית או בחופי הים התיכון בדרום צרפת. להשלמת העיצוב החיצוני והשארת רושם מלא, החליטו באסטון לצייד את המכונית בחישוקי 20 אינץ' מעוצבים וגם לקשט את הזנב בדיפיוזר אחורי עשוי קרבון פייברס ובארבעה פתחי פליטה תואמים.
חידה: היכן נמצאים כל הרמקולים?
באסטון מצאו מקום ל-13 רמקולים ולנו לא ממש ברור היכן נמצאים כולם. אבל מהנדסי העיצוב הפנימי עבדו יחד עם יצרנית מערכות השמע האיכותית "באנג אנד אולפסון" וביחד נמצאה הנוסחה לפצח את רעשי הרוח שעלולים לשבש את ההנאה מהמוזיקה ולכן המערכת עולה על כל מה שהרוח משמיעה ואיכות הסאונד תמיד תנצח. פרט לאלה המושבים עשויים עור וכל שאר הרכיבים עשויים חומרים איכותיים והמכונית שהורכבה ידנית, משדרת איכות לכל אורך הדרך. באסטון לא מספרים מה מחירה של המכונית, אבל אלה שיכולים לררכוש אותה לא ממש מהססים, אלא חושבים רק על האופציות של הצביעה. אנחנו מאוד אהבנו את הגוון הכחול שבתמונות.
באסטון מצאו מקום ל-13 רמקולים ולנו לא ממש ברור היכן נמצאים כולם. אבל מהנדסי העיצוב הפנימי עבדו יחד עם יצרנית מערכות השמע האיכותית "באנג אנד אולפסון" וביחד נמצאה הנוסחה לפצח את רעשי הרוח שעלולים לשבש את ההנאה מהמוזיקה ולכן המערכת עולה על כל מה שהרוח משמיעה ואיכות הסאונד תמיד תנצח. פרט לאלה המושבים עשויים עור וכל שאר הרכיבים עשויים חומרים איכותיים והמכונית שהורכבה ידנית, משדרת איכות לכל אורך הדרך. באסטון לא מספרים מה מחירה של המכונית, אבל אלה שיכולים לררכוש אותה לא ממש מהססים, אלא חושבים רק על האופציות של הצביעה. אנחנו מאוד אהבנו את הגוון הכחול שבתמונות.