צ'רי, שהיא מהגדולות ביצרניות הרכב הסיניות, מצטרפת גם היא לאופנת רכבי הקרוסאובר המוחצנים בעיצובם, כאשר הציגה קונספט בשם טיגו ספורט קופה. השם טיגו מקשר את הקונספט למשפחת רכבי הפנאי של צ'רי הנושאת את אותו שם, מה שאומר שבחברה מתכננים להרחיבה עם קרוסאובר בתצורת קופה אופנתית בסגנן הטויוטה C-HR. העיצוב עצמו מזכיר לא במעט את ה-C-HR, בעיקר בצללית בעלת הגג המשתפל וקו חלונות הצד הגבוה.
ההשראה העיצובית של צ'רי מגיעה גם ממשחקי הווידאו, ואם כבר הזכרנו אותם, אז המכונית מציעה יכולת נהיגה אוטונומית, כאשר במצב זה יכול הנהג להשתמש בהגה כדי לשחק במשחק וידאו המובנה במערכת המדיה של המכונית. מושבי הטיגו מצטרפים גם הם לטובת חווית המשחק כשהם משולבים ברמקולים וביכולת רטט. צ'רי לא פרסמה נתונים טכניים כלשהם על המכונית, אבל אין צורך בהם, כי מי צריך לנהוג כשאפשר לשחק בנדמה לי.
גם קונצרן סאיק הביא לשנחאי קונספט לרכב קרוסאובר בתצורת קופה שהוצג תחת מותג רוואה, אותו המציאה סאיק לאחר שרכשה את מה שנותר מקבוצת MG רובר שפשטה את הרגל לפני כעשור. אלא שבעוד העסקה כללה את הזכויות על המותג MG, היא לא כללה את הזכויות על המותג רובר, לכן הגו את הסינים המותג רוואה (Roewe) בעל ההגייה הדומה.
באופן מביך, שמו של דגם התצוגה אותו הציגה סאיק הוא ויז'ן E, בדיוק כמו שמה של מכונית התצוגה של סקודה שמוצגת באותה תערוכה. בבחירת השם הסינים לא היו מקוריים, אבל לפחות בעיצוב הם השתדלו יותר. הויז'ן E הוא קופה-קרוסאובר נאה המתאפיין בחזית מרשימה עם שבכה עצומה, יחידות תאורת LED צרות ודלתות הנפתחות במנוגד ללא קורה אמצעית (דלתות התאבדות).
על ההנעה אחראים שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק לא ידוע שאמור להביא את המכונית ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. בסאיק מצהירים כי הטווח המרבי של המכונית עומד על 500 ק"מ, כשהסוללות הן בעלות יכולת טעינה מהירה שבה ניתן להגיע ל-80% טעינה ב-15 דקות בלבד.
קונספט קצת יותר סטנדרטי הוא הדיינסטי של חברת BYD, המתמחה בייצור כלי רכב חשמליים, ואף משווקת כבר את תוצרתה בארה"ב. הדיינסטי הוא קונספט לרכב פנאי יוקרתי ועיצובה הוא פרי עבודתו של וולפנג אגר, שהיה בעבר מעצב של באלפא רומיאו ואף ראש מחלקת העיצוב של אאודי בטרם עבר לעבוד עבור הסינים. לאור ניסיונו העשיר והיעדים הגלובליים של החברה, לא מפתיע שהדיינסטי נראית הרמונית ואירופאית למדי ולא מוגזמת/מצועצעת כמקובל בעיצובים הסיניים.
דגם התצוגה מצויד בהנעה חשמלית, אך לא נמסרו פרטים טכניים לגבי יחידת ההנעה. עם זאת לאור ניסיונה של BYD בתחום אין לה בעיה לגייס ולהתקין מכלולי הנעה חשמליים הקיימים אצלה במחסן החלפים. ניסיון זה יעמוד לרשות הדיינסטי, כשתגיע לייצור בשנה הבאה תחת השם Song 7, כאשר לצד גרסת הנעה חשמלית היא תוצע גם בגרסה היברידית נטענת ובגרסאות בנזין סטנדרטיות עם מנועי טורבו בנפח 1.5 ו-2.0 ליטר.