אחרי שפורד זרקה למערכה את הפוקוס החזקה עם 300 כוחות סוס, פולקסוואגן עשו את זה עם הגולף אר וגם הונדה עם גרסת טייפ אר לסיביק, הגיעה תורה של רנו לשחרר את כל המחסומים מעל לדגם הסדרתי הכי חזק שלה בכל הזמנים. המגאן החדשה שמגיעה כעת בגרסאות ספורט וקאפ בנויה על בסיס הדגם עם 5 הדלתות, אולם מחלקת הספורט של רנו עיצבה אותה בצורה שלא ניתן לטעות בה.
החרטום החדש עבר טיפול רחב עם פגוש קדמי שונה, מערך פנסי חזית מודרני כולל תאורת לד חזקה ופתחי כניסת אוויר גדולים בתחתית הפגוש עצמו באזור שבו נמצאים פנסים נוספים בצורת דגל שחמט. המגאן אר אס מגיעה כסטנדרט עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים וזה מסייע רבות להעלאת הבטיחות ושיפור האחיזה בפניות מהירות ובכיכרות. למכונית בעלת ההנעה הקדמית יש מערכת בקרת זינוק שמשחררת מהמנוע בנפח ליטר נקודה 8 הספק של 276 כוחות סוס ומומנט של 40 קגמ המטיסים את המכונית מעמידה למאה קמש תוך שש שניות דרך תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים שמגיעה מהקליאו אר אס הקטנה יותר.
החרטום החדש עבר טיפול רחב עם פגוש קדמי שונה, מערך פנסי חזית מודרני כולל תאורת לד חזקה ופתחי כניסת אוויר גדולים בתחתית הפגוש עצמו באזור שבו נמצאים פנסים נוספים בצורת דגל שחמט. המגאן אר אס מגיעה כסטנדרט עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים וזה מסייע רבות להעלאת הבטיחות ושיפור האחיזה בפניות מהירות ובכיכרות. למכונית בעלת ההנעה הקדמית יש מערכת בקרת זינוק שמשחררת מהמנוע בנפח ליטר נקודה 8 הספק של 276 כוחות סוס ומומנט של 40 קגמ המטיסים את המכונית מעמידה למאה קמש תוך שש שניות דרך תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים שמגיעה מהקליאו אר אס הקטנה יותר.