הבשורה הגדולה של הסוויפט החדשה היא במחיר. הדור החדש הוזל ב-10 אלף ש"ח מקודמו, כאשר מחיר הגרסה האוטומטית עומד על 92 אלף ש"ח (90 אלף ש"ח במהלך תקופת ההשקה).מחיר זה הופך את הסוויפט זולה משמעותית ממתחרות יפניות כמו טויוטה יאריס, מאזדה 2 והונדה ג'אז וגם עוזרת לסוזוקי לבדל אותה מהבאלנו הגדולה יותר. זו הייתה בהחלט להיות בשורה משמחת אלמלא נעשתה פשרה בתחום הבטיחות.
בעולם מוצעת הסוויפט החדשה עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות הכוללת התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית ואפילו בקרת שיוט אקטיבית. אף אחת מהמערכות הללו לא קיימות במפרט הישראלי.
בישראל, בין היתר בזכות שיטת ציוני הבטיחות המעוותת של משרד התחבורה, מסתפקת הסוויפט במערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, מה שמאפשר לה להיות מדורגת ברמת בטיחות 6 הגבוהה. בפועל המצב שונה, ובמבחני הריסוק של ה-EuroNCAP קיבלה הסוויפט ללא מערכות הבטיחות דירוג עגום של 3 כוכבי בטיחות בלבד במקום דירוג מתקבל על הדעת של 4 כוכבי בטיחות לדגם שנבחן עם חבילת המערכות המתקדמות. בכך חוזר המקרה של האיגניס, שגם היא משווקת בישראל ללא מערכות הבטיחות המקוריות ומוצעת במפרט שזכה לציון בטיחות נמוך מארגון EuroNCAP (שלושה במקום חמישה כוכבים).ללא ספק מדובר בגישה מקוממת שהשיטה המעוותת של משרד התחבורה נותנת לכך יד.
אם נחזור למכונית, נגלה שבניגוד למגמת התפיחה בממדי מכוניות הסופרמיני סוזוקי שמרה על מידות קומפקטיות למדי בסוויפט החדשה, כשאורכה עומד על 384 ס"מ, כ-15 עד 20 ס"מ פחות מהמתחרות המובילות ואפילו ס"מ פחות מהדור הקודם. עם זאת בסיס הגלגלים התארך ב-2 ס"מ ועומד עתה על 245 ס"מ, עדין פחות מהמקובל בקטגוריה, והרוחב צמח ב-4 ס"מ ל-173.5 ס"מ.
כמו הבאלנו, גם הסוויפט עושה שימוש במנוע ה-1.2 ליטר החדש של סוזוקי בעל ההזרקה הכפולה שהספקו 90 כ"ס ו-12.2 קג"מ. את הבאלנו יהיה ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית בעל חמישה יחסי העברה או עם תיבה אוטומטית רציפה. נתוני הביצועים בגרסה האוטומטית, שתהיה מן הסתם הפופולארית יותר, עומדים על 11 שניות בזינוק ל-100, מהירות מרבית של 175 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 21.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.
הסוויפט משווקת בישראל ברמת גימור אחת המכונה GLX הכוללת רשימת אבזור ארוכה ובה: 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישן תאורה, מפתח חכם, קיפול מראות חשמלי, תאורת LED ראשית, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "16.
אם נחזור למכונית, נגלה שבניגוד למגמת התפיחה בממדי מכוניות הסופרמיני סוזוקי שמרה על מידות קומפקטיות למדי בסוויפט החדשה, כשאורכה עומד על 384 ס"מ, כ-15 עד 20 ס"מ פחות מהמתחרות המובילות ואפילו ס"מ פחות מהדור הקודם. עם זאת בסיס הגלגלים התארך ב-2 ס"מ ועומד עתה על 245 ס"מ, עדין פחות מהמקובל בקטגוריה, והרוחב צמח ב-4 ס"מ ל-173.5 ס"מ.
כמו הבאלנו, גם הסוויפט עושה שימוש במנוע ה-1.2 ליטר החדש של סוזוקי בעל ההזרקה הכפולה שהספקו 90 כ"ס ו-12.2 קג"מ. את הבאלנו יהיה ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית בעל חמישה יחסי העברה או עם תיבה אוטומטית רציפה. נתוני הביצועים בגרסה האוטומטית, שתהיה מן הסתם הפופולארית יותר, עומדים על 11 שניות בזינוק ל-100, מהירות מרבית של 175 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 21.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.
הסוויפט משווקת בישראל ברמת גימור אחת המכונה GLX הכוללת רשימת אבזור ארוכה ובה: 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישן תאורה, מפתח חכם, קיפול מראות חשמלי, תאורת LED ראשית, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "16.