![צילום: יצרן (צילום: ספורט 5) צילום: יצרן (צילום: ספורט 5)](https://img.mako.co.il/2024/03/20/sportFive_1372546_C.jpg)
![sportFive1372547 (צילום: ספורט 5) sportFive1372547 (צילום: ספורט 5)](https://img.mako.co.il/2024/03/20/sportFive_1372547_C.jpg)
![sportFive1372548 (צילום: ספורט 5) sportFive1372548 (צילום: ספורט 5)](https://img.mako.co.il/2024/03/20/sportFive_1372548_C.jpg)
סקודה סקאלה המחודשת תשווק עם מנוע 1.0 הליטר המוכר של הקונצרן, המספק כעת 115 כ"ס, תוספת של 5 כ"ס, ובשידוך לתיבה כפולת המצמדים המוכרת בעלת 7 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש שופרה בעשירית השנייה ועומדת על 10.2 שניות ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר (ללא שינוי). בשלב זה לא יוצע מנוע ה-1.5 ליטר כבעבר.
![sportFive1372549 (צילום: ספורט 5) sportFive1372549 (צילום: ספורט 5)](https://img.mako.co.il/2024/03/20/sportFive_1372549_C.jpg)
בניגוד לעבר, אז הוצעו שלוש רמות גימור, כולל גרסת SPORT, הסקאלה המחודשת תשווק ברמת גימור אחת המחליפה את ה"אמבישן" ועונה לשם "סלקשין". הבדלי האבזור נוגעים לתוספת לוח מחוונים דיגיטלי "8, מסך מולטימדיה גדול יותר "8.25 ("8 בעבר), תאורת לד מלאה, הנעה ללא מפתח וחיישני נסיעה לאחור מקוריים.
בתחום הבטיחות נוספו 2 כריות אוויר (9 בסה"כ), מערכת בלימת חירום בנסיעה לאחור במהירות חניה והתרעת עייפות נהג והיסח הדעת. זאת לצד המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית.