כמו כל שלוחות לקסוס בעולם, גם היבואנית המקומית לקסמוטורס ביססה את מעמדה בישראל עם שני מאפיינים עיקריים: א. מערכות הינע היברידיות מסורתיות שהפכו לסימן ההיכר של המותג. ב. מוניטין האיכות והאמינות שאותו מטפחת היטב טויוטה העולמית ולכן זוכה לדירוג גבוה בסקרי שביעות הרצון זה שנים ארוכות. בצד אחר, ומאז הושקה מכונית הקצה לקסוס LFA לפני למעלה מעשר שנים, הבטיחו קברניטי טויוטה שהמותג יאמץ רוח "דינמית", ולכן כיום מחזיקים לקסוס לפחות שני דגמי ספורט חזקים בהם ה-RC קופה וה-LC500, שהחל מאמש (חמישי) אף תשווק במרכב הקביולה שלה בארץ.
גרסת הקבריולה הוצגה בעולם לפני חודשים אחדים ומגיעה אלינו תוך פרק זמן קצר יחסית. כנהוג בניסור תקרות של מכוניות קופה, גם בלקסוס דאגו להקשיח את המבנה כדי לפצות על העדרה של תקרת פלדה קשיחה. בדגם זה, לקסוס משתמשים בתקרת בד ארבע שכבות המאופסנת מאחורי ראשי הנהג והנוסע, אותה ניתן לקפל אלקטרונית בלחיצת מתג תוך 15-16 שניות ובמהירות מבוקרת של 50 קמ"ש, וזאת עם חיווי אנימציה מלא של הפעולה על גבי לוח המחוונים.
בחלל הפנים של ה-LC500 קבריולה אין שינויים גדולים מדגם הקופה, מלבד התאמות מסוימות שנועדו לחזק את בידוד הרעשים ופריצות הרוח, בין היתר על ידי מסיטים שונים ושימוש בחלון אחורי עשוי תרכובות פוליקרבונט. מבחינת אבזור היא תשווק בחבילה אחידה לה מערכת מדיה ראשית 10.25 אינץ', מערכת סראונד מתקדמת של 'מארק-לוינסון' עם 13 רמקולים, ממשקי אפל ואנדרויד, לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ', מערכת חימום לצוואר, טכנולוגיית טיהור אוויר, בקרת ניטרול רעשים, חישוקי 21 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור ומערך עמוק של מערכות בטיחות אקטיביות.
בחרטום תמצאו את מנוע ה-V8 המוכר של לקסוס בנפח 5.0 ל'. תחנת הכוח שלה מייצרת הספק מרבי של 464 כ"ס ו-49 קג"מ בחיבור אל תיבת 10-מהירויות אוטומטית והנעה אחורית. מעמידה, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.0 ש' (4.7 ש' בקופה) ועד מהירות מרבית של 270 קמ"ש. רגל מתונה על דוושת הגז תניב צריכת דלק ממוצעת של כ-7 או 8 ק"מ לליטר בנזין.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס בישראל מסר: "מכונית זו, הינה תוספת חשובה לליין הדגמים שלנו, והיא מייצגת נאמנה את ערכי המותג לקסוס: יוקרה, חדשנות, השאיפה לשלמות וסגנון חיים".
המחיר בישראל: 920 אלף שקל.
בדרך לריאל בטיס: חווית נהיגה בלקסוס LC500 קבריולה