במסגרת הכנס השנתי של הנהלת ב.מ.וו שנערך אמש (רביעי) במינכן, חשפה היצרנית הבווארית פרטים ראשונים אודות ב.מ.וו i4 החדשה, הפרשנות החשמלית של סדרה 4. זוהי הגרסה הקרובה ביותר מבחינת עיצובה ופיתוחה לדגם הראווה שהבווארים חשפו בתערוכת פרנקפורט 2017, עת הכריזו על המהפכה החשמלית בשורות המותג שתגיעה לשיאה באמצע העשור. הדגם הסדרתי בשל לעלות לכבישים ויעשה כך בהמשך שנת 2021 עבור היבשת המערבית. עד 2030 אומרים ב.מ.וו, תהיה אופציה חשמלית לכל אחת מהמכוניות שברשותה.
מהתמונות הבודדות שפורסמו ניתן לראות את ההבדלים המעטים הטמונים בין הרכב החשמלי לדגם הקונבציונלי. עיקר השינויים שורטטו בחזית שם "סתמו" את הכליות הענקיות בהעדרו של מנוע בערה והוסיפו תיחום כחול - סימון "אקולוגי" שמצביע על היותה מכונית ידידותית לסביבה. החלק האחורי מאופיין בקו צר יותר של בתי התאורה וסינר תחתון נטול מערכת פליטה (מאחר ואין בה צורך כמובן).
מתחת למעטפת הותקנה רצפת CLAR2, משותפת לסדרה 3 ו-4 המאפשרת שימוש במנועים רגילים ומנועים חשמליים בכל ההספקים כמעט. עם זאת, חומרים אקזוטיים כמו קרבון שנעשה בהם שימוש ברכבי ה-i3 ו-i8, חלוצי הבשורה החשמלית של ב.מ.וו, אינם על סיפונה.
ל-i4 החשמלית טווח נסיעה מרבי של 590 קילומטרים על סוללת ה-80 קווטש שמותקנת במרכז הרצפה. על פי מדדי ה-WLTP היא גם תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 200 קמ"ש. היא תמכר ב-3 מהדורות כבר בפעימה הראשונה: דגם ה-i440 עם 330 כ"ס והנעה אחורית, דגם ה-i4M50 עם הנעה כפולה ו-530 כ"ס, וכן תהיה גרסה קצת יותר ממוקדת עם חבילת M (לא פרפורמנס) שמוסיפה כמה שדרוגים על פני האחרונה. בהמשך הדרך תצטרף הגרסה הבסיסית ביותר עם 280 כ"ס. מערכת הטעינה תוכל לקבל מתח של עד 150 קילוואט, והמשמעות היא הזנה של 80% ב-35 דקות או למי שנורא ממהר עד 100 קילומטרים ב-7 דקות המתנה.
המחירים של ה-i4 בגרמניה יחלו באזור ה-50 אלף יורו לדגם הבסיסי ביותר, ועד 70 אלף יורו לגרסאות הבכירות. מהיבואנית לישראל קבוצת דלק מוטורס נמסר כי ה-i4 תגיע לארץ במחצית הראשונה של שנת 2022.