אחרי שהתברגה בצמרת מסירות רכב חשמלי בישראל בסיום שנת 2020, עם למעלה מ-700 יחידות של דגם ה-MG ZS EV, או כ-44% נתח שוק, מרחיבה יבואנית מותג MG לישראל דוד לובינסקי והחברה הבת CAR EAST את המשפחה עם התחלת שיווקו של דגם ה-HS, קרוסאובר מייד-סייז עם מערכת הינע משולבת בנזין וחשמל (PHEV) נטענת. דגם זה יקרא תגר על הכלים הפופולריים בסגמנט, בהם קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, מיצובישי אאוטלנדר ודומיהם ומהווה סוג של אלטרנטיבה זולה לפיג'ו 3008 PHEV.
ה-HS, שהוצג רשמית לפני כשנתיים בגרסה קובנציונלית, משקף במידותיו רמת שימושיות מסורתית בסגמנט C ומיישר קו טכנולוגי עם מרבית עמיתיו; אורכו מקצה לקצה 4.57 מ', רוחבו 1.87 מ', גובהו 1.66 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.72 מ'. זהו דגם 5-מושבים קלאסי עם הופעה מודרנית כמו אחיו הקטן, כאשר מאחורי השורה השנייה תגלו נפח תא מטען של 463 ל' ועד יותר מ-1,200 ל' בקיפול מלא.
מבחינת אבזור, הוא יימכר עם לא פחות מ-10 מערכות בטיחות מקוריות יצרן, כולל אזהרה על התקרבות רכב מאחור בעת פתיחת דלק קדמית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת "שטח" מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה, תאורה אדפטיבית ועוד. בתוך חבילת המכונית, ה-NET-UP, כרוכים הרבה מאוד גאדג'טים וממשקים: מסך ראשי 10.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ', תאימות לאפל ואנדרויד, שקעי USB, מצלמות היקפיות, מושבי עור עם חימום מלפנים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד הרבה.
מערכת ההינע של ה-HS הינה פלאג-אין הייבריד, המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.5 ל' טורבו בהספק של 162 כ"ס ותוספת של מנוע חשמלי המותקן בחזית המוסיף עוד 122 כ"ס. במשולב, מפיקה המערכת 258 כ"ס וקרוב ל-50 קג"מ בחיבור אל תיבת 10-מהירויות אוטומטית (6-אוטומטית למנוע הבנזין ו-4 אלקטרונית למנוע החשמלי). למרות זאת, לא מדובר בהנעה כפולה, אלא הנעה קדמית, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות וצריכת דלק משולבת של 55 ק"מ לליטר. טווח הנסיעה על הסוללה הוא 52 קילומטרים עד התרוקנות ומהירות מוגבלת של 132 קמ"ש. טעינת הסוללה אורכת ארבע וחצי שעות בעמדה ביתית או ציבורית (16 אמפר) ובחיבור כבל מוד 2 (ביתי רגיל) קרוב ל-7.5 שעות עד 100%.
מחיר הרכב בישראל הוא 159 אלף שקלים. מסגרת האחריות היא 8 שנים או 150 אלף קילומטרים על הסוללה, וכן אחריות של 5 שנים או 150 אלף קילומטרים על שאר מערכות הרכב.