בהתחלה היו אלה דגמי הספורט הקלאסיים של אופל, אלה שנשארו לצערנו במוזיאון שלהם בראסלסהיים שבגרמניה. היו שם אופל קליברה, אופל אסטרה וגם אופל מנטה אקזוטית שכזאת. אחר הגיע ליין חדש שבאופל קראו לו OPC, שם פגשנו את הדגמים הסדרתיים אבל עם מנועים חזקים, מערכות ספורטיביות ועיצוב הולם מקצה לקצה ואף בתוך המכוניות עצמן עם מושבי ספורט, הגה ספורטיבי ודוושות תואמות ממתכת והיו גם נגיעות קרבון פה ושם. אחר כך באה שירת הברבור עם סדרה של דגמים שנשאו רק סממנים בודדים של עיצוב ספורטיבי שנקראו OPC Line. חובבי הדגמים הספורטיביים של המותג צקצקו בשפתיהם והבינו כי תם עידן ואולי לא ישוב יותר.
כעת מגיעה מנגינה חדשה משערי המפעלים בגרמניה. אופל עשויה להחזיר בקרוב את ליין הספורטיביות שלה ולא רק במהדורה עיצובית אלא כמכוניות ספורטיביות מהירות וחזקות, אלא שהטוויסט בעלילה מגיע בזכות מערכות הנעה חשמליות או הברידיות ולא מנועי בנזין צורחים עשירי הספק ועתירי מומנט וגם לא תיבות הילוכים ידניות עם טווחים קצרים בין היחסים, מה שסיפק כמות דחף זמינה ומהירה לגלגלים ואפילו מערכת ההנעה הכפולה שפגשנו באינסיגניה ספורט כבר לא תשוב. הדגמים הספורטיביים החדשים של אופל ברמת גימור OPC יהיו חשמליים וכולם יישענו על מערכות ההנעה והסוללות של PSA שאותם ניתן למצוא באחיות הצרפתיות לבית פיג'ו.
ברור כי הדגמים הראשונים יהיו האופל קורסה OPC האחות של הפיג'ו 208 שתקבל מערכת חשמלית חזקה וכך גם האופל מוקה שעברה כבר למהדורה מחושמלת, אבל גם היא תגיע בגרסה מעוצבת וספורטיבית יותר כדגם OPC ובליבה מערכת חשמלית שעשויה להגיע מהאחות הצרפתייה פיג'ו 2008. חדשות אחרות באותו עניין קשורות לאפשרות להפיכתה של האסטרה לגרסת OPC אם כי היא תקבל מערכת הנעה פלאג אין שתגיע אף הא מפיג'ו 308 עם 225 כוחות סוס. השמועה הרחוקה ביותר בדימיון שמגיעה מאופל היא גרסה ספורטיבית של האופל ויוארו, המסחרית של אופל.
לוחות הזמנים וסדרר הופעת המכוניות באולמות התצוגה עדיי ןלא פורסמו, אך צאחר ומדובר בפלטפורמות קיימות, נראה כי התהליך יוכל להתקיים במהירות יחסית וכבר השנה נראה לפחות שני דגמים.
כעת מגיעה מנגינה חדשה משערי המפעלים בגרמניה. אופל עשויה להחזיר בקרוב את ליין הספורטיביות שלה ולא רק במהדורה עיצובית אלא כמכוניות ספורטיביות מהירות וחזקות, אלא שהטוויסט בעלילה מגיע בזכות מערכות הנעה חשמליות או הברידיות ולא מנועי בנזין צורחים עשירי הספק ועתירי מומנט וגם לא תיבות הילוכים ידניות עם טווחים קצרים בין היחסים, מה שסיפק כמות דחף זמינה ומהירה לגלגלים ואפילו מערכת ההנעה הכפולה שפגשנו באינסיגניה ספורט כבר לא תשוב. הדגמים הספורטיביים החדשים של אופל ברמת גימור OPC יהיו חשמליים וכולם יישענו על מערכות ההנעה והסוללות של PSA שאותם ניתן למצוא באחיות הצרפתיות לבית פיג'ו.
ברור כי הדגמים הראשונים יהיו האופל קורסה OPC האחות של הפיג'ו 208 שתקבל מערכת חשמלית חזקה וכך גם האופל מוקה שעברה כבר למהדורה מחושמלת, אבל גם היא תגיע בגרסה מעוצבת וספורטיבית יותר כדגם OPC ובליבה מערכת חשמלית שעשויה להגיע מהאחות הצרפתייה פיג'ו 2008. חדשות אחרות באותו עניין קשורות לאפשרות להפיכתה של האסטרה לגרסת OPC אם כי היא תקבל מערכת הנעה פלאג אין שתגיע אף הא מפיג'ו 308 עם 225 כוחות סוס. השמועה הרחוקה ביותר בדימיון שמגיעה מאופל היא גרסה ספורטיבית של האופל ויוארו, המסחרית של אופל.
לוחות הזמנים וסדרר הופעת המכוניות באולמות התצוגה עדיי ןלא פורסמו, אך צאחר ומדובר בפלטפורמות קיימות, נראה כי התהליך יוכל להתקיים במהירות יחסית וכבר השנה נראה לפחות שני דגמים.