שלושה מנועים שונים ועיצוב יוקרתי ומינימלי
העיצוב החיצוני משדר דינמיות וספורטיביות יחד עם נוכחות בולטת בזכות הגריל הקדמי בצורת פנטגון (מחומש) עם שבכת רשת רחבה ופנסי חזית צרים ורוחביים עם חתימת אור LED חדשה שתאפיין את דגמי ג'נסיס גם בנסיעה ביום עם תאורת DRL. בתוך המכונית בחרו המעצבים ללכת על קו נקי ולא עמוס במתגים וכפתורים ובמקום ידית הילוכים בחרו בג'נסיס להתקין גלגלת בחירת מצבי נסיעה. לוח השעונים כמובן דיגיטלי צבעוני וסידור המושבים יהיה לבחירת הנהג לחמישה מושבים בדגם הרגיל או 7 מושבים לגרסה הארוכה.
המכונית חולקת את הפלטפורמה עם גרסת הסדאן והיא מוצעת עם הנעה קדמית או הנעה כפולה ותחת מכסה המנוע מציעים בתחילת הדרך מנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים בתצורת V6 בהספק של 274 כוחות סוס ומומנט מדהים של 60 קג"מ שמשודך לתיבת הילוכים אוטומאטית בת 8 מהירויות שמאיצה את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות (לגרסת 5 מקומות ישיבה). זמן קצר לאחר מכן יציעו בג'נסיס גם גרסת בנזין עם מנוע בנפח 2.5 ליטר מוגדש טורבו עם 4 בוכנות שמציע הספק מרשים של 300 כוחות סוס ומומנט של 43 קג"מ והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות, עשירית אחת יותר מגרסת הדיזל. בקצה העליון של הדגמים יוצע מנוע טורבו בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטרים בהספק 375 כוחות סוס ומומנט של 53 קג"מ משמעותיים. המנוע החזק יאפשר למכונית להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בלבד.
המכירות של ה-GV80 יחלו בקוריאה כבר החודש והמכוניות הראשונות מחוץ לקוריאה תגענה לארה"ב באפריל ולאחר מכן יחל השיווק העולמי ובחברת כלמוביל מאשרים כי הם בוחנים ברצינות רבה את פתיחת השיווק של המותג היוקרתי בישראל ואם אכן הקרוסאובר יתאים לטעם הישראלי ומחירו יהיה תחרותי, יש סיכוי טוב מאוד שנצטרך להתרגל למותג חדש בכבישי הארץ.