ארץ המגף הייתה לאורך ימים ארוכים ועצובים בראש רשימת המדינות בעולם שספגו את הנזק המשמעותי ביותר של וירוס קורונה בפגיעות בנפש ובפגיעות ברכוש. תעשיית הרכב האיטלקית שנאבקה על חייה בחודשים הראשונים של השנה ספגה מכה כה קשה עם סגירת המפעלים של פיאט וגם שאר המותגים לרבות תעשיית האופנועים והאור שבקצה המנהרה עם רכישתה של פיאט על ידי PSA נמצא בעצמו בספק לאור הנזקים שהצרפתים עצמם חוטפים בשבועות האלה. למרות כל אלה, קרן האור הראשונה של תעשיית הרכב האיטלקית מגיעה מפרארי שהייתה בין היצרנים הראשונים לסגור את המפעלים במראנלו שבצפון איטליה ואיתם את מפעלי קבוצת הפורמולה 1 וגם את המוזיאון ההיסטורי שלה.
ביום שישי אחה"צ הגיעה ידיעה רשמית מפרארי שמבשרת על מועד שהחברה קבעה להחזיר את קווי הייצור שלה לפעולה על מנת שיצרנית המכוניות האקזוטיות תוכל לעמוד או להתקרב ליעד ההזמנות שלה כ-10,000 מכוניות בשנת 2020. בהודעה הרשמית של החברה נמסר כי האורות ישובו לדלוק באולמות הייצור ב-14 באפריל. למרות זאת, פרארי איננה תלויה רק בעצמה ואיננה יכולה ליטול את החוק לידיים. אם המדיניות הממשלתית של רומא תגביל את הפעילות, אזי פרארי תצטרך ליישר קו עם החלטות הממשלה ובנוסף לכך, פרארי תלויה גם באספקה של חלקים ורכיבים וחומרי גלם מגורמים אחרים ואלה חייבים להגיע למפעלים שלה בתזמון הנכון על מנת שקווי הייצור יפעלו בצורה יעילה ומועילה.
ביום שישי אחה"צ הגיעה ידיעה רשמית מפרארי שמבשרת על מועד שהחברה קבעה להחזיר את קווי הייצור שלה לפעולה על מנת שיצרנית המכוניות האקזוטיות תוכל לעמוד או להתקרב ליעד ההזמנות שלה כ-10,000 מכוניות בשנת 2020. בהודעה הרשמית של החברה נמסר כי האורות ישובו לדלוק באולמות הייצור ב-14 באפריל. למרות זאת, פרארי איננה תלויה רק בעצמה ואיננה יכולה ליטול את החוק לידיים. אם המדיניות הממשלתית של רומא תגביל את הפעילות, אזי פרארי תצטרך ליישר קו עם החלטות הממשלה ובנוסף לכך, פרארי תלויה גם באספקה של חלקים ורכיבים וחומרי גלם מגורמים אחרים ואלה חייבים להגיע למפעלים שלה בתזמון הנכון על מנת שקווי הייצור יפעלו בצורה יעילה ומועילה.