יבואנית רכבי שברולט לישראל קבוצת UMI החלה לשווק בימים אלו את שברולט בלייזר טורבו החדש. דגם זה מתייצב לראשונה באולמות המכירה לצידו של דגם ה-3.6 ל' ששה צילינדרים כחלופה ידידותית יותר לארנק וגם ידידותית יותר לסביבה. ה-SUV האמריקני ישווק ברמת אבזור אחת, ה-RS הספורטיבית בעוד דגם ה-3.6 ימשיך עם מהדורת ה-'פרמייר' הבכירה. שני הדגמים מצויידים בהנעה כפולה (בטכנולוגיית טווין-קלאץ' המבוססת על ויסות אחיזה בין הסרנים).
מנוע ה-2.0 ל' טורבו שכבר משרת את איקויינוקס בארה"ב, מציע לא רק צריכת דלק נמוכה מאחיו הזללן, אלא גם גמישות כוח רחבה יותר מתחתית רצועת הטורים; הוא מפיק מ-4 צילינדרים הספק מרבי של 230 כ"ס ו-35.7 קג"מ הזמינים כבר מ-1,500 סל"ד (לעומת 37.2 קג"מ מ-5,000 סל"ד). החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות וצריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות 9 ק"מ לליטר בעיר ועד 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. אין נתוני האצה רשמיים.
גרסת ה-RS מגיעה עם מעטפת הגנה חכמה מלאה כולל בלימה אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות היקפיות 360, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, חיישני חנייה ועוד. בחלל הפנים קיט ה-RS בעל האיפיונים הספורטיביים המסורתיים, ובמרכז הקונסולה מערכת מדיה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות לאפל ו-אנדרויד, מערכת שמע עם שמונה רמקולים, מפתח חכם, גג פנורמי, מושבי עור חשמליים ועוד.
מנועי טורבו לרוב גובים פרמיה גבוהה יותר ממנועים אטמוספריים, ולכן הקיצוץ בצילינדרים אינו בא לידי ביטוי בירידה במחיר: ב-UMI יבקשו תמורת ה-2.0 ל' טורבו RS מחיר של 285 אלף שקלים, כלומר יקר יותר מאחיו הגדול ב-5,000 שקלים.
שברולט בלייזר החדש במבחן דרכים
כל החדשות על מותג שברולט בערוץ הספורט