פיג'ו חשפה היום (חמישי) את הטנדר החדש 'לנדטרק', רכב עבודה קשוח אבל גם מפואר שיתחרה בקטגוריית ה-1 טון עם מכלולים חדישים ויכולות גבוהות בכביש ובשטח ויכולת גרירה של עד 3.5 טון. בפיג'ו הביעו נכונות לשוב לענף זה בשנים האחרונות אחרי העדרות ממושכת ובפועל עשו קאמבק מוגבל באפריקה כדי לבחון את הביקוש נוכח התחיה המחודשת שלהם בשנים האחרונות. זוהי כניסה יותר ממוקדת, אסטרטגית עבורם ישירות אל סגמנט שפוזל באופן חלקי גם לקטגוריית ה-SUV. הלנדטרק, במידה מסוימת הוא יורשו הרוחני של פיג'ו 404 ו-504 אך משלב את עולמות ה"פנאי" יחד עם דרישותיהם של אנשי המקצוע.
כמו רוב הטנדרים בקטגוריה הוא מוצע כמרכב חד קבינה, דאבל קבינה ועם גרסאות הנעה כפולה או אחורית. המידות מספרות על ערכים ממוצעים בקבוצה עם אורך של 5.3-5.4 מ', רוחב של 1.92 מ' ומרווח גחון של עד 24 סנטימטרים וזווית גישה של 30 מעלות ונטישה של 28 מעלות. תא הנוסעים שלו מודולארי וניתן לארגון עבור 6 נוסעים (2 או 3 בחזית), ומעוצב היטב ברוחן של מכוניות הנוסעים המוכרות (על בסיס אי-קוקפיט) עם צג ראשי עדכני דיגיטלי, ממשקים לסלולרי, כניסות USB, מצלמות היקפיות 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית ומספר מערכות בטיחות חכמות (בקרת סטיה מנתיב ועוד).
בחרטום שלו אפשר לבחור בין מנוע בנזין למנוע דיזל; גרסת הסולר מבוססת יחידת 1.9 ל' טורבו בהספק של 150 כ"ס ו-36 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות. לדגם זה צריכת דלק ממוצעת של כ-12 ק"מ לליטר. גרסת הבנזין מחלצת מ-2.4 ל' 210 כ"ס ו-33 קג"מ והיא זמינה הן עם תיבה ידנית וכן עם תיבת שש מהירויות אוטומטית ולה צריכת דלק ממוצעת של כ-11 ק"מ לליטר ומהירות מרבית של 177 קמ"ש. בגרסת ההנעה כפולה, מגיע הלנדטרק גם עם נעילת דפרנציאל אלקטרונית. כושר הגרירה נאמד בעד 3.5 טון.