משבר הקורנה הגיע גם לתעשיית הרכב בארה"ב: בתום דיונים בין איגוד עובדי תעשיית הרכב האמריקאית (UAW) לבין ההנהלות של GM, פורד ופיאט-קרייזלר, הוחלט על שורה של צעדים שמשמעותם סגירה חלקית של המפעלים אך לא על השבתה מוחלטת שלהם. בימים האחרונים וככל שהעמיק המשבר החליטו יצרנים אירופים על השבתת קווי ייצור גם בשל הירידה החדה בביקושים וגם בשל קשיי אספקה של חומרי גלם וחלקי חילוף חיוניים לייצור. התעשייה האמריקאית המשיכה בתקופה זו לפעול כרגיל.
בימים האחרונים החלו ראשי ה-UAW להביע דאגה מהמצב בין היתר בשל הדיווחים כי הווירוס שורד במשך שעות וימים על משטחי פלסטיק ברזל וקרטון שמגיעים בכמויות גדולות לפסי הייצור. החששות החמירו לאחר שאותרו עובדים חולים במפעל רכב במישיגן. בעקבות זאת נפתחו דיוני החירום עם יצרני הרכב האמריקאים שבהם הוחלט על צמצום מספר המשמרות בפסי הייצור, על הגדלת ההפסקות שבין חילופי העובדים ועל טיהור קבוע של המפעלים בין המשמרות. גורמים בתעשיית הרכב האמריקאית מסבירים כי משמעות הדברים היא השבתה גם אם חלקית של המפעלים.
ההנהלות וגם ארגון העובדים, הסבירו הגורמים לתקשורת האמריקאית, רוצים להימנע ככל הניתן מהשבתה מוחלטת לפחות לעת עתה. למרות הדברים הללו נציין כי גם המפעלים האמריקאים סובלים מקשיי אספקה של חומרי גלם וחלקי חילוף, בעיקר בשל המצב בסין שהביא לצמצום במלאים שהיצרנים מחזיקים, וכי למרות ההכרזות חלק מפסי הייצור הואטו. במקרה אחד קו ייצור של GM אף הושבת לחלוטין בשל המחסור.