ליצרנית המכוניות הרומנית דאצ'יה נמאס להישאר ממש מאחור בכל מה שקשור להתפתחות של תעשיית הרכב. למרות שהמכירות שלהם באירופה המערבית נמצאות בקו עליה, עדיין מבינים בדאצ'יה (וגם אצל בעלת הבית רנו) שעל מנת שהמומנטום יישמר הם חייבים לזוז קדימה, וההתפתחות העיצובית והטכנולוגית שהייתה בלהיט העולמי שלהם דאצ'יה דאסטר חייבת להמשיך לדגמים אחרים וכעת הגיע תורו של הסנדרו. המכונית בדור החדש שלה תגיע לשווקים באירופה תחת מודל 2020 מה שאומר שיש סיכוי טוב שנראה אותה מוצגת כבר השנה אבל למה לחכות כל כך הרבה אם יש לנו כבר כמה נתונים מעניינים לספר לכם...חוץ מהמחיר.
המכונית החדשה תיוצר על הפלטפורמה של הרנו קליאו והאורך הכולל של הסנדרו יגדל ל-4.300 מטרים בדיוק. התוצאה הראשונה של האורך החדש היא כמובן נפח גדול יותר של תא המטען, וה-SUV הקטן הזה של דאצ'יה יוכל לשאת מטען בנפח 400 ליטר. שינוי סופר חשוב שיגיע בסנדרו יהיה במערכות הבטיחות שלו ולראשונה דאצ'יה תציג בלימה אוטומאטית בחירום. כמובן שמדובר במערכות קיימות במכוניות האחרות במשפחת רנו/ניסאן אבל מה זה צריך לעניין את דאצ'יה, כל עוד המכוניות שלה נהנות מטכנולוגיה מתקדמת זה משפר את המוניטין ומיטיב עם הלקוחות שלה למרות שזה לא יהיה בחינם והסיפור של מותג לואו קוסט יצטרך להיבחן פה בזכוכית מגדלת קצת יותר מדויקת.
מנועים חדשים גם הם חלק מהסיפור של הסנדרו החדש שנראה כאן בתמונות והוא רחוק מהדור הנוכחי המיושן בעיצובו. לסנדרו יהיה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר שיגיע ממשפחת מנועי רנו/ניסאן והוא יהיה בהספק 75 כוחות סוס לגרסת הכניסה. יחד איתו ישווקו בדאצ'יה גם את המנוע החדש בנפח 1.3 ליטר בהספק 115 כוחות סוס וגם את המנוע החזק יותר עם 130 כוחות סוס. חובבי מנועי הדיזל של רנו לא יקופחו והסנדרו יקבל גם שני מנועי דיזל שונים בטכנולוגיית Blue dCi עם 95 כוחות סוס או מנוע חזק יותר עם 116 כוחות סוס.
ההערכות הן כי מחיר המכונית יעלה ביחס ישר לטכנולוגיה החדישה שמותקנת בה וההערכות הן כי המחיר באירופה יהיה 11,000 יורו לגרסה הבסיסית.
המכונית החדשה תיוצר על הפלטפורמה של הרנו קליאו והאורך הכולל של הסנדרו יגדל ל-4.300 מטרים בדיוק. התוצאה הראשונה של האורך החדש היא כמובן נפח גדול יותר של תא המטען, וה-SUV הקטן הזה של דאצ'יה יוכל לשאת מטען בנפח 400 ליטר. שינוי סופר חשוב שיגיע בסנדרו יהיה במערכות הבטיחות שלו ולראשונה דאצ'יה תציג בלימה אוטומאטית בחירום. כמובן שמדובר במערכות קיימות במכוניות האחרות במשפחת רנו/ניסאן אבל מה זה צריך לעניין את דאצ'יה, כל עוד המכוניות שלה נהנות מטכנולוגיה מתקדמת זה משפר את המוניטין ומיטיב עם הלקוחות שלה למרות שזה לא יהיה בחינם והסיפור של מותג לואו קוסט יצטרך להיבחן פה בזכוכית מגדלת קצת יותר מדויקת.
מנועים חדשים גם הם חלק מהסיפור של הסנדרו החדש שנראה כאן בתמונות והוא רחוק מהדור הנוכחי המיושן בעיצובו. לסנדרו יהיה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר שיגיע ממשפחת מנועי רנו/ניסאן והוא יהיה בהספק 75 כוחות סוס לגרסת הכניסה. יחד איתו ישווקו בדאצ'יה גם את המנוע החדש בנפח 1.3 ליטר בהספק 115 כוחות סוס וגם את המנוע החזק יותר עם 130 כוחות סוס. חובבי מנועי הדיזל של רנו לא יקופחו והסנדרו יקבל גם שני מנועי דיזל שונים בטכנולוגיית Blue dCi עם 95 כוחות סוס או מנוע חזק יותר עם 116 כוחות סוס.
ההערכות הן כי מחיר המכונית יעלה ביחס ישר לטכנולוגיה החדישה שמותקנת בה וההערכות הן כי המחיר באירופה יהיה 11,000 יורו לגרסה הבסיסית.
איך עוקבים אחרינו:
https://www.facebook.com/carworld5/
פייסבוק
https://www.instagram.com/sport5_car/
אינסטגרם
https://twitter.com/car_world5
טוויטר
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634&lang=HE
חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!